کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317887 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

B313E پرچمدار گوشی های کلاسیک

B313E پرچمدار گوشی های کلاسیک


به گزارش سافت گذر به نقل ازای تیمچه؛ در دنیای امروز که گوشی های هوشمند روز به روز پیشرفته تر و مجهز تر می شوند، گوشی های ساده و کلاسیک که تنها میتوانند تماس برقرار کرده و پیامک ارسال کنند، هنوز طرفداران خاص خود را دارند و برای بعضی افراد مکمل گوشی های گران قیمتی مثل آیفون و بعضی گلکسی ها به حساب می آیند. کمپانی های بزرگ و با سابقه در در نسل اول گوشی ها پر ادعا بودند، هنوز اقدام به تولید برخی از گوشی های کلاسیک قدیمی و یا ساخت گوشی های کلاسیک جدید می کنند. سامسونگ را می توان به عنوان بهترین مثال این موضوع تلقی کرد. این ابرغول کره ای که ید طولایی در عرصه ی تلفن همراه دارد، در کنار فروش گلکسی اس 7 و گوشی هایی از این دست، از فروش گوشی های نسل اول هم سود خوبی دارد. یکی از گوشی هایی که همچنان مورد توجه بسیاری از افراد است B313 است. این گوشی کلاسیک 74 گرم دو سیم کارته، به عنوان یکی از گوشی های برتر رده ی خود بحساب می آید. معمولا در گوشی های این رده توجه چندانی به زیبایی ظاهری نشده است، اما این موضوع در مورد Samsung Metro B313E Dual Sim کمی متفاوت است و با اطمینان می توان گفت حداقل این گوشی، زشت نیست ! صفحه کلید این گوشی از طراحی و کیفیت خوبی برخوردار است،  اندازه نسبتا پهن دکمه ها باعث میشود به راحتی بتوان تایپ کرد. 
صفحه نمایش 2 اینچی این گوشی بر خلاف اغلب گوشی های این رده، رنگی است، این موضوع را می توان یکی از نقاط مثبت این گوشی دانست. ضمن اینکه باید به رزولوشن 220 در 128 پیکسل این گوشی که تقریبا بالاتر از گوشی های هم رده ی خود است نیز، توجه کرد. شاید مهمترین عاملی که باعث شود بین گوشی های مختلف، B313 سامسونگ انتخاب ما باشد، دو سیم کارته بودن آن است. گوشی های کلاسیک به دلیل ساختار قدیمی خود معمولا توانایی پشتیبانی از دو سیم کارت را ندارد، این در حالی است امروزه تعداد سیم کارت های ی گوشی جزء مهمترین پارامترهای انتخاب است. B313 با وجود سبک و ساختار کلاسیک خود از دو سیم کارت پشتیبانی میکند. 
دوربین این گوشی تفاوت چندانی با دوربین گوشی های دیگر این رده ندارد و سامسونگ ترجیح داده این گوشی نیز همان کیفیت VGA را داشته باشد. با این دوربین می توان ویدئوهایی با رزولوشن پایین و 15 فریم بر ثانیه ضبط کرد.همچنین این گوشی فاقد فلش می باشد. B313 از سیستم عاملی پشتیبانی نمیکند ولی می توان بعضی برنامه ها و بازی های سبک جاوا را روی آن نصب کرد. این گوشی با زبان فارسی کاملا هماهنگ است. هم خود گوشی، هم منوها و هم صفحه کلید کاملا زبان فارسی را پشتیبانی میکنند. رادیو یکی دیگر از امکانات این گوشی کلاسیک است، سامسونگ برای برطرف کردن نقطه ی ضعف کمبود فضای B313، این گوشی را به پشتیبانی از کارت حافظه ی جانبی تا 16 مجهز کرده است. همچنین وجود بلوتوث در این گوشی یک مزیت به حساب می آید که با آن می توان مشکل انتقال اطلاعات و داده ها را تا حد قابل توجهی حل کرد. وجود باتری 1000 میلی‌آمپر ساعتی از جنس لیتیو-یون، انرژی لازم برای چند روز استفاده ی عادی از B313 را فراهم میکند، با شارژ کامل این گوشی می توان تا حدود 12 ساعت بصورت پیوسته مکالمه داشت.

B313 سامسونگ در دو رنگ سفید و مشکلی به بازار عرضه شده است. شما هم اکنون می توان آنرا از فروشگاه آنلاین ای تیمچه خریداری فرمایید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31925 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ای تیمچه تاریخ خبر: 1395/02/25 تعداد مشاهده: 2979
کلید واژه ها: ,
سافت گذر