کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9372 | مشاهده و دانلود: 757434158 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318451 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فیسبوک به پشتیبانی از اپلیکیشن Notify پایان داد

پس از مدت کوتاهی که از معرفی و عرضه اپلیکیشن Notify می‌گذرد، فیسبوک تصمیم گرفته تا به کار آن پایان دهد.

فیسبوک به پشتیبانی از اپلیکیشن Notify پایان داد

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت؛آیا اپلیکیشن Notify را به یاد دارید؟ اگر پاسخ شما هم خیر است چیز مهمی را از دست نداده‌اید چراکه این اپ دیگر پشتیبانی نخواهد شد. در واقع فیسبوک به عنوان سازنده این اپلیکیشن، پس از ۷ ماه از زمان انتشار اولیه، به کار آن پایان داد. Notify طراحی شده بود تا نوتیفیکیشن‌های اخبار و موضوعات مهم روز را از منابعی چون بلومبرگ، سی‌ان‌ان و نیویورک تایمز برای کاربران ارسال کند. البته امکان انتخاب منابع به دلخواه کاربر وجود داشت. 

حتی بخشی در این اپلیکیشن تعبیه شده بود که به کاربر امکان می‌داد بتواند بخش‌های مورد نظر خود را از هر ناشر دنبال کند. به عنوان مثال کاربر می‌توانست بخش ورزشی را به جای کل اخبار یک منبع دریافت کند. فیسبوک اعلام کرده که قصد دارد بخش‌های مختلف این اپلیکیشن را در دیگر محصولات خود نظیر اپلیکیشن پیام‌رسان ارائه دهد. این کمپانی همچنین اپ یاد شده را از اپ‌استور حذف خواهد کرد.

برخی منابع اعلام کرده‌اند که این اقدام فیسبوک به منظور ارائه قابلیت‌های اپلیکیشن Notify توسط بات‌های اپلیکیشن مسنجر انجام شده است. برخی از ناشران نظیر سی‌ان‌ان و وال‌استریت‌ژورنال پیش از این بات‌های اختصاصی خود را راه‌اندازی کرده‌اند و بسیاری دیگر از کمپانی‌ها نیز مطمئنا همین اقدام را انجام خواهند داد. برخلاف Notify، ارائه اطلاعات توسط چت‌بات‌ها نیاز به اپلیکیشن جداگانه ندارد، بنابراین کاربران فیسبوک می‌توانند به موارد دلخواه خود در هر زمانی دسترسی داشته باشند.

در ادامه ترجمه آنچه فیسبوک برای TechCrunch ارسال کرده را با هم می‌خوانیم:

«از روز پنج‌شنبه، ما امکانات اپلیکیشن Notifty را در دیگر محصولات فیسبوک نظیر مسنجر ارائه می‌کنیم. علاوه بر این اپلیکیشن یاد شده از اپ‌استور حذف خواهد شد. از زمان انتشار این اپلیکیشن، ما موارد زیادی را یاد گرفتیم که چگونه می‌توان نوتیفیکیشن‌های مورد نظر افراد را به موقع برای آن‌ها ارسال کرد. در واقع افراد با استفاده از Notify می‌توانستند در مورد موضوعات مورد علاقه خود همیشه اخبار و اطلاعات جدید را دریافت کنند تا همیشه بروز باشند.

با توجه به اینکه هر ماه بیش از ۹۰۰ میلیون‌ نفر از اپلیکیشن مسنجر استفاده می‌کنند، فکر می‌کنیم که این موقعیت بسیار خوبی برای ناشران است تا افراد بیشتری را نسبت به آنچه به آن علاقمند هستند، بروز نگه‌داشته و مطالب خود را در زمان مناسب‌تری به آن‌ها ارائه دهند.»

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32304 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/03/15 تعداد مشاهده: 1882
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر