کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317991 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قاب رایگان برای آیفون4 عرضه نمی‌شود

اپل تاييد كرد كه به عرضه قاب رايگان به دارندگان آيفون4 كه پس از سيل شكايت‌ها نسبت به مشكل آنتن‌دهي گوشي جديد از ماه ژوييه ارايه آن را شروع كرده بود، پايان مي‌دهد.

طبق اعلام اين شركت، عرضه قاب رايگان در 30 ماه سپتامبر پايان مي‌گيرد اما گوشي‌هاي آيفون4 كه پس از اين تاريخ خريداري مي‌شوند، هم‌چنان شامل سياست ارجاع معمول قرار داشته و مصرف‌كنندگان مي‌توانند تا 30 روز براي پس گرفتن كامل پولشان، گوشي را بازگردانند.
سخنگوي اپل با امتناع از توضيح بيش‌تر اظهار كرد اين شركت اكنون مي‌داند كه مشكل آنتن آيفون4 كوچك‌تر از آنچيزي است كه تصور مي‌شد.
اين شركت در ماه ژوييه اعلام كرد كساني كه آيفون4 خريداري مي‌كنند مي‌توانند تا 30 ماه سپتامبر يك قاب رايگان دريافت كنند. استيو جابز، مدير اجرايي اپل، در يك كنفرانس مطبوعاتي اظهار كرده بود كه اپل پس از انجام تحقيقات بيش‌تر تاريخ پايان عرضه قاب رايگان را مورد بازبيني قرار مي‌دهد.
آيفون4 در اواخر ماه ژوييه عرضه شد اما مشكلات مربوط به آن فورا و پس از شكايت كاربران در مورد قطع مكالمه به هنگام پوشانده شدن سمت چپ پايين دستگاه، آغاز شد.
كارشناسان آنتن در آن زمان مشكل را به طراحي بدنه گوشي مربوط دانستند اما جابز سرسختانه، با رد وجود ايراد در طراحي نسل جديد آيفون، اعلام كرد اپل به تمامي كاربران آيفون4، قاب رايگان مي‌دهد تا اين مشكل برطرف شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3249 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: آي‌تي ايران تاریخ خبر: 1389/06/23 تعداد مشاهده: 1691
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر