کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317877 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

iOS 10 از امکان ذخیره تصاویر با فرمت RAW پشتیبانی می‌کند

اپل دوشنبه شب در نطق اصلی کنفرانس توسعه دهندگانش یا همان WWDC 2016 نسخه‌ی جدید سیستم عامل مخصوص گجت‌های موبایل خود را رونمایی کرد. iOS 10 با تغییرات گسترده‌ای همراه شده که یکی از مواردی که در نطق اصلی اشاره‌ای به آن نشد، پشتیبانی از فرمت RAW و امکان ثبت تصاویر با این فرمت است.

iOS 10 از امکان ذخیره تصاویر با فرمت RAW پشتیبانی می‌کند

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت؛اپل شب گذشته در جریان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از نسخه‌ی جدید سیستم عامل iOS رونمایی کرد. iOS 10 با تغییرات گسترده‌ای همراه شده که واکنش مثبت بسیاری از کارشناسان و توسعه دهندگان را برانگیخته است. از جمله‌ی بهترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های این سیستم عامل باید به باز شدن درهای این سیستم عامل به روی توسعه‌دهندگان اشاره کرد که از طریق در اختیار گذاردن APIهای جدید اشاره کرد. با استفاده از این امکان توسعه‌دهندگان می‌توانند به ویژگی‌های بی‌شماری در سیستم عامل iOS دسترسی داشته باشند.

البته یکی از مواردی که اپل در جریان کنفرانس توسعه دهندگانش اشاره‌ی چندانی به آن نکرد، قابلیت‌های دوربین و امکانات جدید اضافه شده به iOS 10 در زمینه‌ی تصویربرداری بود. براساس اطلاعات ارائه شده کاربران قادر خواهند بود تا در زمان عکسبرداری، تصاویر مورد نظر خود را بصورت RAW از طریق فرمت DNG ذخیره کنند. هنوز مشخص نیست که آیا چنین قابلیتی از طریق اپلیکیشن پیش فرض دوربین آیفون در اختیار کاربران خواهد بود یا خیر، اما موضوعی که مشخص است، امکان دسترسی به این قابلیت برای توسعه‌دهندگان به منظور استفاده در اپلیکشن‌های غیر پیش فرض است.

هرچند استفاده از تصاویر RAW در دوربین‌ گوشی‌های هوشمند چندان مرسوم نیست، اما شماری از کاربران اعتقاد دارند که می‌توانند در نهایت تصویر بسیار بهتری را با ویرایش آن در مقایسه با پردازش دوربین ایجاد کنند. پس در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که بطور حتم شاهد اپلیکیشن‌هایی خواهیم بود که می‌توانند تصاویر را با فرمت RAW ذخیره کنند.

اپل دیروز اعلام کرد که کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های غیر پیش‌فرش را از سیستم عامل iOS حذف کنند، در مورد دوربین نیز باید به این موضوع اشاره کرد که اپلیکیشن‌های غیر پیش‌فرض می‌توانند از قابلیت‌هایی چون Live Photos استفاده کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32515 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/03/27 تعداد مشاهده: 1757
سافت گذر