کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317992 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گرانفروشی همراه اول بررسی می‌شود

هفته گذشته معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد که این سازمان در نامه‌ای به شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) اعلام کرده که فروش سیم‌کارت با قیمت 288 هزار تومان غیرقانونی است و براساس پروانه مخابرات، این اپراتور دیگر مجاز به فروش سیم‌کارت به این قیمت نیست. آنگونه که رضوانی گفته بود، در این نامه کتباً به همراه اول اعلام شد که براساس پروانه، یعنی عرضه سیم‌کارت دائمی صفر با قیمت 150 هزار تومان، فروش داشته باشد.

او می‌گوید: تمامی سیم‌کارت‌های این اپراتور باید با قیمت 150 هزار تومان فروخته شود و تفاوتی بین شماره‌ها یا کدهای مختلف سیم‌کارت‌های دائمی وجود ندارد و هر شماره‌ای در هر جای ایران نباید بیشتر از 150 هزار تومان فروخته شود.

گرانفروشی دوساله بررسی می‌شود

سخنان معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و استناد او به پروانه مخابرات شائبه گرانفروشی همراه اول را تقویت کرد تا جایی که او در پاسخ به این‌که آیا اقدام بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه کشور در فروش سیم‌کارت به قیمت 288 هزار تومان، مصداق گرانفروشی بوده یا نه، تأکید کرد: شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) با دوسال فروش غیرقانونی سیم‌کارت‌های خود به قیمت 288 هزار تومان، زیان‌هایی را متوجه خریداران این سیم‌کارت کرده به همین دلیل این سازمان در حال بررسی برای تعیین نحوه جبران این خسارت از سوی همراه اول است.

همراه اول گرانفروشی نکرده است

در شرایطی که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بالاخره پس از سال‌ها انتظار مصرف کنندگان خدمات ارتباطی، برای نخستین بار وارد گود شده و نسبت به یکی از صدها تعرفه این حوزه به نفع مصرف کنندگان این خدمات اظهار نظر کرد، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در پاسخ به پیگیری‌های ما برای جویا شدن از نحوه جبران خسارت خریداران سیم‌کارت همراه اول تأکید کرد که اقدام همراه اول، گرانفروشی نبوده است.

احمدی، مدیر‌کل دفتر خدمات زیربنایی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان می‌گوید: اپراتور اول تلفن همراه براساس مصوبه سال 85 شورای اقتصاد موظف شد قیمت سیم‌کارت‌های دائمی خود را به 288 هزار تومان کاهش دهد که این کاهش اتفاق افتاد، بنابراین با توجه به این‌که مصوبه جدیدی در این زمینه‌ وجود نداشته، نمی‌توان اقدام همراه اول را به‌عنوان مصداق گرانفروشی تلقی کرد.

وی در پاسخ به این‌که چرا همراه ‌اول براساس الزام پروانه مخابرات قیمت سیم‌کارت‌های خود را از دو سال قبل به 150 هزار تومان کاهش نداد، اظهار می‌کند: براساس مکاتبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، این اپراتور از این پس باید قیمت فروش سیم‌کارت‌های دائمی خود را به 150 هزار تومان تقلیل دهد.

این سخنان در حالی است که رضوانی، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تأکید دارد: پیش از خصوصی شدن مخابرات، همراه اول براساس مصوبه‌ای که از دولت داشت سیم‌کارت‌های دائمی با کد 912 خود را 288 هزار تومان و با کد 910 را 150 هزار تومان عرضه می‌کرد اما پس از خصوصی شدن مخابرات، براساس پروانه فعالیت شرکت مخابرات ایران، موظف بوده قیمت سیم‌کارت‌های دائمی خود را صرفنظر از کد آن به 150 هزار تومان کاهش دهد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3261 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: آي‌تي ايران تاریخ خبر: 1389/06/24 تعداد مشاهده: 1392
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر