کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756963833 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318417 | نظرات: 37983
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مک بوک پروهای ۱۳ اینچی اپل حذف ‌می‌شوند


به گزارش سافت گذر به نقل از دیجیاتو، اپل درحال حذف مک بوک پروهای غیر رتینا و ۱۳ اینچی خود از فروشگاه های فیزیکی اش است و همین موضوع می تواند نشانه ای برای آماده شدن شرکت مذکور جهت رونمایی از نسخه جدید همین لپ تاپ ها باشد.



این نسخه از کامپیوتر اپل هنوز در بسیاری از فروشگاه های فیزیکی این شرکت به شکل گسترده موجود است اما در حال حاضر، برخی از اپل استورها که موجودی این کامپیوتر را به اتمام رسانده اند خبر می دهند که قرار نیست دوباره آن را برای فروش عرضه کنند.
 
اگر با آخرین نسخه از مک بوک غیر رتینا آشنایی ندارید، باید گفت که مشغول مطالعه در خصوص دستگاهی هستید که برای آخرین بار در سال ۲۰۱۲ بروز رسانی شده است. پس از آن، نسخه های رتینا از راه رسیدند که اگرچه کیفیت نمایشگر آنها بسیار بهتر شد و مشمول طراحی باریک تری هم گشتند، ولی درایو نوری از آنها حذف گشته بود.
 
به همین دلیل، آخرین نسل از مک بوک پروی غیر رتینا که به درایو نوری مجهز است، هنوز هم خریداران خاص خودش را دارد. اپل حتی دیگر در وب سایت رسمی خود هم اشاره ای به این مدل نمی کند و همه شواهد خبر از پایان فروش آن در آینده نزدیک می دهند.
 
همانگونه که پیش از این نیز گزارش داده ایم، اپل تصمیم دارد مک بوک پروی خود را در پاییز امسال بروز رسانی کرده و یک نمایشگر دوم از نوع OLED در بالای کیبورد آن اضافه کند. در این میان احتمال اضافه شدن سنسور Touch ID به این کامپیوتر نیز وجود دارد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32637 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: میزان تاریخ خبر: 1395/04/03 تعداد مشاهده: 1628
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر