کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317991 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

خطر جست‌وجوی آنلاین برای موضوعات رایگان

این یک موضوع کاملا عادی است که کامپیوتر اشخاص به علت بازدید از بسیاری وب‌سایت‌ها دچار ویروس می‌شود ولی آیا این آگاهی وجود دارد که جست‌وجو کردن به منظور دسترسی به فیلم و موزیک رایگان در وب سایت‌ها نیز دارای ریسک مشابه می‌باشد؟

جدیدترین تحقیقات شرکتMcAfee نشان می‌دهد که اضافه نمودن کلمه رایگان یا «free» در زمان جست‌وجو پیرامون مطالب و موضوعات مرتبط با سرگرمی در موتورهای جست‌وجوگر امکان وارد شدن به وب سایت های حاوی ویروس را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

برای مثال، جست‌وجو برای موزیک‌های رایگان به منظور استفاده در زنگ تلفن امکان، مواجه شدن با سایت‌های آلوده به ویروس را تا 300 درصد افزایش می‌دهد، یا جست‌وجو برای متن موزیک آهنگ هنرمند خاصی به طور متوسط 2 برابر، ریسک جست‌وجوي زنگ تلفن همان موزیک را برای 5 صفحه اول نتایج ارائه شده در موتورهای جست‌وجوگر خواهد داشت.

همچنین به صورت کلی قرار دادن کلمه mp₃" ریسک جست‌وجوب موزیک را افزایش می‌دهد.

بر اساس آمار رائه شده به تعداد وب سایت‌هایی که به منظور سوءاستفاده‌های مالی و یا ارسال ویروس از فایل‌هایmp₃ آلوده به ویروس استفاده می‌کنند 40 درصد افزوده شده است.

در این میان یافته‌های شرکت McAfee حاکی از آن است که بسیاری از وب سایت‌های حاوی ویروس اقدام به تبلیغات برای بازی‌های کامپیوتری، فیلم و برنامه‌های تلویزیونی رایگان می‌نمایند.

12 درصد سایت‌هایی که مبادرت به پخش مطالب و موضوعات غیرقانونی می‌کنند خود توزیع کننده ویروس‌های کامپیوتری نیز می‌باشند و 7 درصد وب سایت‌های مذکور با سازمان‌ها و موسسات مرتبط با جرائم رایانه‌ای همکاری دارند.

به منظور کاهش مواجه شدن با این گونه وب سایت‌ها شرکت McAfee به عنوان یکی از عرضه کنندگان راه حل‌های امنیت شبکه، کامپیوتر و تلفن‌های همراه، راهکارهای ذیل را به عنوان پیشنهاد ارائه می‌دهد:

عدم استفاده از کلمه free یا رایگان برای جست‌وجوی موضوعات و مطالب سرگرم کننده
پرهیز از کلیک بر روی بنرهای تبلیغاتی وب سایت‌هایی که به صورت حرفه‌ای پایه‌ریزی و راه‌اندازی نشده‌اند
به روز نگهداشتن نرم‌افزارهای امنیتی
ورود به سایت‌ها از طریق جست‌وجوگر با امنیت بالا و استفاده از امکانات این جست‌وجوگرها به منظور آگاهی در خصوص اخطار به عدم ورود به سایت‌های پرریسک
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3270 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1389/06/25 تعداد مشاهده: 1375
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر