کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317991 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قارچ‌خور ۲۵ ساله شد!+ عکس

بازی ویدیوئی سوپر ماریو که در میان گیمرهای ایرانی به قارچ‌خور معروف است  ۲۵ سالگی خود را جشن گرفت و با فروش ۲۴۰ میلیون نسخه‌ای خود در جهان ثابت کرد که این لوله‌کش آمریکایی-ایتالیایی توانایی بیشتری برای فروش نسبت به هری پاتر داشته و از میکی‌ماوس معروف نیز مشهورتر است.

بنا بر گزارش دیلی‌تلگراف، شرکت نینتندو که به طور رسمی امتیاز تجاری آرم ماریو را به عنوان بزرگترین آرم تجاری در بازی‌های ویدیوئی در طول تاریخ را در اختیار دارد، تبلیغات تلویزیونی را برای بزرگداشت این روز آغاز کرده است.

سوپر ماریو یا همان قارچ‌خور ایرانی‌ها در ۱۳ سپتامبر سال ۱۹۸۵ برای اولین بار در ژاپن به بازار عرضه شد و اکنون به عنوان شناخته‌شده ترین نام در میان نام‌های سرشناس بازی‌های ویدیوئی خانگی شناخته می‌شود.

شرکت نینتندو علاوه بر تبلیغات وسیع خود برای گرامیداشت این روز، در شعبه استرالیا خود مسابقه‌ای را در خصوص این بازی ترتیب داده و به برنده این بازی یک دستگاه نینتندو DSi XL به همراه جدیدترین نسخه بازی سوپر ماریو اهدا می‌کند و البته تنها شهروندان استرالیا و نیوزیلند قادر به شرکت در این مسابقه هستند.

اگر چه ماریو در سال ۱۹۸۵ توسط طراح خود شیجرو میاموتو به بازار ژاپن معرفی شد اما تا یکسال بعد و در سال ۱۹۸۶ به آمریکای شمالی راه پیدا نکرده بود و از آن زمان یعنی از سال ۱۹۸۵ تاکنون در بیش از ۲۰۰ بازی ویدیوئی نقش‌آفرینی کرده است.

از جمله این بازی‌ها می‌توان به سری بازی کارتینگ ماریو، بازی‌های ورزشی ماریو مانند مسابقات تنیس و بازی‌های نقش‌آفرینی مانند پیپر ماریو اشاره کرد.

ماریو همچنین تاکنون در برنامه‌های تلویزیونی بسیاری درخشیده و در کمیک‌های مجلات و محصولات دیگری مانند تی‌شرت‌ها، مجلات و تبلیغات تلویزیونی ظاهر شده است.

شما می‌توانید تاریخچه کاملی از این بازی را در وب‌سایت نینتندو ببینید و یا مانند ما در همین مطلب به تماشای تاریخچه ویدیوئی این بازی بپردازید. ما هم ۲۵ سالگی ماریو رابه او تبریک می‌گوئیم.. تولدت مبارک ماریو..!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3272 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1389/06/25 تعداد مشاهده: 1598
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر