کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

توییتر، طراح سابق اپل را برای واقعیت مجازی استخدام کرد

بر خلاف رقیبانی مثل فیس‌بوک، توییتر تاکنون فعالیت چندانی در زمینه‌ی تکنولوژی واقعیت مجازی (Virtual Reality=VR) از خود نشان نداده بود. اما حالا خبرهایی به گوشی می‌رسد که ظاهراً این شرکت یکی از طراحان سابق اپل را برای رهبری این بخش خود گماشته است.


Twitter-VR

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ توییتر، Alessandro Sabatelli را به عنوان اولین مدیر بخش VR و AR (واقعیت مجازی و واقعیت افزوده) خود استخدام کرده و می‌گوید او برای “توانمندسازی ما در انقلاب رایانش فضایی” به توییتر آمده است. آقای Sabatelli در دوران فعالیتش در اپل در طراحی رابط کاربری iOS ،OS X و WatchOS سهیم بوده است. وی همچنین در طراحی ویژوالایزر موسیقی iTunes نیز به اپل کمک کرده است.

این استخدام اولین بار در LinkedIn لو رفت و همچنین دیده شد که ظاهراً این فرد پتنت‌های زیادی در زمینه‌ی واقعیت مجازی در دوران فعالیتش در اپل به نام خود به ثبت رسانده است. پتنت‌هایی در زمینه‌های رابط متنی و سیستم نوتیفیکیشن بر اساس موقعیت مکانی. بد نیست بدانید قبل از اینکه ساباتلّی به توییتر بیاید، در شرکت تخصصی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده IXOMOXI کار می‌کرده است.

هنوز مشخص نیست که توییتر چه استفاده‌ای می‌خواهد از تکنولوژی Virtual Reality داشته باشد؛ شاید در آینده بتوانیم توییت‌ها را بصورت پشت‌سرهم در محیط اطرافمان ببینیم یا شاید هم قرار باشد از آن برای به اشتراک‌گذاری ویدیوهای 360 درجه به جای توییت‌های 140 حرفی استفاده کند؛ هنوز هیچ چیزی معلوم نیست و ممکن است به این زود‌ی‌ها هم معلوم نشود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 32739 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/04/09 تعداد مشاهده: 1686
سافت گذر