کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317992 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینترنت اکسپلورر 9 نیمی از کاربرانش را از دست داد

با وجود تبليغات فراوان مايکروسافت براي مرورگر اينترنت جديد خود و نکات مثبت ذکر شده در رابطه با مايکروسافت اينترنت اکسپلورر 9، مسئولان اين شرکت به تازگي اعلام کرده اند که نسخه جديد مرورگر اينترنت اکسپلورر روي ويندوز XP قابل نصب نيست.

اين در حاليست که گفته مي‌شود بيش از نيمي از کاربران سيستم عامل‌هاي ويندوز از نسخه ايکس پي استفاده مي‌کنند و بر خلاف پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته در رابطه با پيروزي اين مرورگر اينترنتي، کارشناسان معتقدند نسخه جديد اينترنت اکسپلورر بسياري از کاربران خود را از دست مي‌دهد.

به گفته يکي از مسئولان طراحي و ساخت نرم‌افزار مايکروسافت اينترنت اکسپلورر، کاربران ويندوز ايکس پي هرگز نمي‌توانند IE9 را روي سيستم عامل خود بارگذاري کنند و بنا بر تصميم مايکروسافت مبني بر تمرکز اين شرکت براي عرضه نرم‌افزارها و خدمات بيشتر روي ويندوز 7، اينترنت اکسپلورر 9 به طور خاص براي کاربران اين سيستم عامل طراحي شده است.

بر اساس آخرين آمارهاي منتشر شد، مايکروسافت ويندوز XP با 53 درصد به عنوان عمده‌ترين سيستم عامل مورد استفاده از سوي کاربران رايانه در جهان در بين سيستم عامل‌ها استفاده مي‌شود و اين در حاليست که مايکروسافت ويندوز 7 تنها از سوي 22 درصد از کاربران رايانه مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

گفته مي‌شود مشکل اصلي نصب IE9روي ويندوز XP، ناتواني اين سيستم عامل در پشتيباني از فايل‌هاي HTML5 و همچنين قابليت سخت‌افزاري سريع است که به کارگيري اين امکانات از سوي XPامکان‌پذير نيست.

يکي از نرم‌افزارهاي مورد نياز براي تسريع سخت افزاري، نسخه 10 نرم افزار DirectX است که اين برنامه هم بر روي XPقابل نصب نيست.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3301 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1389/06/29 تعداد مشاهده: 1397
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر