کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317992 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سخت‌افزار جدید اوراکل برای مدیریت Cloud Computing

شرکت Oracle ، سومین شرکت تولیدکننده نرم‌افزار جهان، از جدیدترین محصول خود به منظور یاری رساندن به شرکت‌های ارائه کننده Cloud Computing (پردازش ابري) رونمایی نمود.

لري اليسون مدیر ارشد این شرکت در کنفرانس سالانه تکنولوژی شرکت Oracle محصول Exalogic که ارتباط دهنده Server و Storage و تکنولوژی شبکه توسط نرم‌افزارهای Oracle می‌باشد را به نمایش گذاشت.

این نرم‌افزار به شرکت‌ها کمک خواهد نمود تا برنامه‌های کاربردی کسب و کار خود را به مرحله اجرا درآورند.

شرکت Oracle هم اکنون بعنوان رقیب شرکت‌های نرم‌افزاری اروپایی مانند SAP و IMB در زمینه نرم‌افزارهای کسب و کار و بازارهای محصولات مرتبط با database (پایگاه داده‌ها) می‌باشد.

این شرکت همچنین پس از خرید میلیارد دلاری شرکت Sun Microsystems در زمینه سخت‌افزار نیز با عرضه کنندگانی چون Hewlett-Packard به رقابت پرداخته است.

مدیر ارشد شرکت Oracle تلاش نموده است تا نظارت بر واژه Cloud(ابر) را در اختیار بگیرد و از Exalogic بعنوان «ابر در یک جعبه» یا Cloud in a box یاد نماید.

الیسون در سخنان خود مفهوم محاسبات ابری(Cloud Computing) را «به اشتراک گذاشتن مجموعه‌اي از منابع میان برنامه‌های کاربردی متفاوت در داخل شرکت‌ها» بیان نمود.

در پایان آقای الیسون هدف خود را گسترش چشمگیر سهم Oracle در بازار سخت افزار و نبرد با رقیبایی چون IBM و دیگر شرکت‌ها عنوان کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3312 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1389/06/30 تعداد مشاهده: 1390
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر