کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9372 | مشاهده و دانلود: 757311016 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/08 | اعضاء: 318449 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

فریز شدن ویندوز پس از آپدیت سالیانه ویندوز 10 روی پی‌.سی

بسیاری از کاربرانی که آپدیت سالیانه ویندوز ۱۰ را روی پی‌.سی‌های خود نصب و اجرا کرده‌اند، از فریز شدن سیستم خود شکایت کرده‌اند.


به گزارش ایتنا از خبرآنلاین، از روز دوم آگوست آپدیت سالیانه شروع‌شده است اما بسیاری از کاربرانی که موفق به این کارشده‌اند(کاربران پی‌.سی)، گله‌مند هستند که سیستم‌شان دچار فریز می‌شود.

فریز شدن ویندوز پس از آپدیت سالیانه ویندوز 10 روی پی‌.سی


به گزارش سافت گذر به نقل ازایتنا؛ کاربرانی که با این مشکل روبرو شده‌اند در سایت رددیت پیغام‌های خود را منتشر کرده اند ولی ظاهراً مایکروسافت هنوز پاسخی به این مشکل نداده است.

سیاه شدن قسمتی از اسکرین با حرکت موس، فریز شدن بعد از ری‌ستارت، هنگ کامل روی استارت‌آپ که اغلب گریبانگیر کاربران پی.سی است، بخشی از گزارش‌های کاربران در این خصوص است که راه‌حل یونیورسال هم پیدا نکرده است.

اما برخی کارشناسان غیررسمی نیز پیشنهاد داده‌اند تا با ابزار موسوم به Media Creation Tool آپدیت دوباره پاک‌شده و از اول نصب شود، غیرفعال کردن برخی اپ‌‌ها نیز پیشنهاد دیگری است که در سایت داده‌شده است، ادیت رجیستری سیستم و یا ترفند زدن به بایوس سیستم نیز شاید بتواند مشکل برخی کاربران را حل کند.

حتی کاربرانی که مجهز به حافظه اس‌.اس.دی به‌جای هارد معمولی هستند نیز دچار این فریز شده‌اند.

یکی از بزرگ‌ترین ایراداتی که به آپدیت ویندوز ۱۰ سالیانه گرفته‌شده، این است که ظاهراً همه‌چیزتمام نشده است و احساس ناتمامی بین کاربران وجود دارد. شاید به همین دلیل باشد که مایکروسافت دو ویژگی دیگر خود را به‌صورت آپدیت جداگانه Redstone 2 و Redstone 3 برای سال ۲۰۱۷ در نظر گرفته است.

گفتنی است آپدیت سالیانه تحت ورژن ۱۶۰۷ از روز دوم آگوست در دسترس است و کاربران دارنده ویندوز ۱۰ موبایل از دو روز دیگر، ۹ آگوست می‌توانند آپدیت گوشی خود را انجام دهند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33230 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1395/05/18 تعداد مشاهده: 2284
سافت گذر
نظرات بینندگان

امید 1396/01/13 23:31
سلام.خوشحالم که مطلبی در این مورد مشاهده کردم . این مساله کاملا صحیح هستش و بنده هم شخصا درگیر این مشکل هستم و مشکل اینه که سیستم بنده ویندوز بالای 10 ساپورت میکنه و اصلا با پایینتر هاش سازگار نیست
model asus x550vm
spec cpu 6700hq
vga gtx 950m 4gb ddr5
ram 16gb ddr4 2400mhz
hard drive ssd evo 850 500gb
قابل توجه دوستانی که دچار این مشکل هستن آپدیت زیر 1607 یا همون 1511 و یا رداستون 2 رو نصب کنید ممکنه از دست این قضیه خلاص بشید و در ضمن بنده درگیری خاصی با نرم افزار نود32 دارم که سعی میکنم آنتی ویروس دیگه ای رو جایگزین کنمlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung