کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317992 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیشنهاد اروپا برای تخصیص امواج بیش‌تر برای پهنای باند موبایل

كميسيون اروپا پيشنهاد كرد تا پايان سال 2012 امواج راديويي بيش‌تري براي پهناي باند بي‌سيم و ساير خدمات بي‌سيم تخصيص داده شود.

گسترش پهناي باند بي‌سيم يكي از اهداف كليدي كميسيون اروپا بوده كه به‌دنبال دسترس‌پذيرتر كردن اتصال‌هاي پهناي باند سريع‌تر به افراد بيش‌تري در مناطق دور افتاده است.

امواج راديويي با سوئيچ از پخش تلويزيون آنالوگ به ديجيتال قابل دسترس شده‌اند اما اين كميسيون نگران است كه در برخي از كشورهاي عضو، پهناي باند آزاد شده ممكن است به‌جاي خدمات موبايل جديد براي پخش برنامه‌هاي منطقه‌اي مورد استفاده قرار بگيرد.

در مقابل اين كميسيون خواهان اين است كه كشورهاي اتحاديه اروپا، امواج راديويي آزاد شده را به اپراتورهاي تلفن همراه بدهند تا اين اپراتورها بتوانند شبكه‌هاي نسل چهارم ساخته و به كاربران امكان دهند ويديوهاي كيفيت بالا مشاهده كرده و اطلاعات را نسبت به گذشته سريع‌تر ارسال و دريافت كنند.

از سوي ديگر رگولاتورهاي اروپايي هشدار داده‌اند در صورتي كه مقامات ملي موفق نشوند عرضه و دسترسي به پهناي باند پرسرعت را افزايش دهند، ممكن است ميليون‌ها شغل در سراسر اروپا در خطر باشد.

به گفته نلي كروز، كميسر برنامه ديجيتالي اتحاديه اروپا، اقدام براي كامل كردن پوشش اينترنت ثابت و موبايل پرسرعت، كليد چشم‌انداز وسيع‌تر رشد اقتصادي و يكپارچگي اجتماعي است.

وي اظهار كرده اروپا نمي‌تواند بنشيند و اجازه دهد شركت‌هاي اروپايي در برابر شركت‌هاي آسيايي رقابت كنند كه اينترنت‌شان صد برابر سريع‌تر است.

كميسر برنامه ديجيتالي اتحاديه اروپا سه ايده اصلي را مورد تاكيد قرار داد كه شامل تشويق به سرمايه‌گذاري اما رقابت سالم از سوي سازمان‌هاي ملي، تخصيص امواج راديويي براي خدمات بي‌سيم و مشخص كردن بهترين راه افزايش سرمايه‌گذاري خصوصي و دولتي در شبكه‌هاي صوتي و تصويري هستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3324 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/07/01 تعداد مشاهده: 1196
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر