کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317992 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

همراه اول سیم‌کارت 150‌هزار تومانی ندارد؟!

در شرايطي كه بحث الزام فروش همه سيم‌كارت‌هاي دايمي همراه اول با قيمت 150 هزار تومان مطرح شده شايد ذكر اين نكته خالي از اهميت نباشد كه سيم‌كارت‌هاي 150 هزار توماني كه با كد 0910 عرضه مي‌شوند، قبل از اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده به اين قيمت عرضه مي‌شدند كه 120 هزار تومان هزينه حق اتصال و 30 هزار تومان ماليات بود اما پس از اجراي اين قانون هزينه ماليات اين سيم‌كارت‌ها از 30 هزار تومان به 3 هزار رو 600 تومان كاهش يافت و از آن پس اين سيم‌كارت‌ها به قيمت 123هزار و 600 تومان عرضه مي‌شوند بنابراين با اين توضيحات، سيم‌كارت دائمي همراه اول با قيمت 150 هزار تومان كه اين روزها بحث داغي شده، مدت‌هاست كه وجود ندارد.

سقف اعتبار سيم‌كارت‌هاي همراه اول با كد 0910 به مبلغ 20 هزار توماني است يعني اگر صورت‌حساب مشترك به 20هزار تومان برسد، خطش درصورت نپرداختن قبض يك طرفه مي‌شود.

از سوي ديگر مشترك مي‌تواند براي افزايش اعتبار از 50 هزار تومان به بالا، اعتبار خود را افزايش دهد كه اين به صورت پلكان‌هاي 50 هزار توماني است يعني مي‌تواند اعتبارش را 50 هزار تومان، 100 هزار تومان به بالا افزايش دهد.

اما تفاوت ديگري كه اين سيم‌كارت‌ها با سيم‌كارت‌هاي كد 0912 دارند، بحث رومينگ‌شان است كه به‌صورت پيش فرض فعال نيست و مشترك براي استفاده از رومينگ بايد با سپردن اعتبار اين سرويس را فعال كند اما ميزان تعرفه خدمات، مكالمات و آبونمان و سرويس‌هاي ويژه و مكمل در اين سيم‌كارت‌ها مشابه سيم‌كارت‌هاي دائمي 0912 همراه اول است.

هم‌چنين سيم‌کارت‌هاي دائمي با کد 0910 وديعه ندارند اما سيم‌کارت‌هاي 0912 از وديعه برخوردارند و انتخاب خريد هر يک از اين سيم‌کارت‌ها برعهده خود مشترک است.

از سال 1385 كه مبلغ ثبت‌نام سيم‌كارت‌هاي دائمي همراه اول با کد 0912 به 288 هزار تومان رسيده است، از اين مبلغ 150 هزار تومان به عنوان وديعه، 40 هزار تومان به عنوان توسعه مخابرات روستايي و همين مقدار به عنوان هزينه نصب و مبلغ 57 هزار تومان به عنوان ماليات در نظر گرفته شده بود كه بعد از اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده اين رقم‌ها تغيير كرده و 120 هزار تومان به عنوان هزينه اتصال به شبكه، 3600 تومان به عنوان ماليات و 164400 تومان به عنوان وديعه اختصاص يافت.

به گزارش ايسنا ذكر اين موارد در اين شرايط كه فروش سيم‌كارت‌هاي دائمي همراه اول با مبلغ 288 هزار تومان چندي پيش از سوي معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي غيرقانوني اعلام و گفته شد كه توقف فروش اين سيم‌كارت‌ها به اپراتور اول ابلاغ شده است ضروري به نظر مي‌رسد.

چرا كه قرار شده از اين پس تمامي سيم‌كارت‌هاي دائمي صفر همراه اول با قيمت 150 هزار تومان عرضه شوند با اين كه تاكنون خبر رسمي درباره قطعيت اجراي اين مصوبه از سوي شركت ارتباطات سيار اعلام نشده و تنها از سوي وزير ارتباطات اعلام شد كه مبناي عمل، تصميم كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات است.

به گزارش ايسنا ابلاغ سازمان تنظيم مقررات براي توقف فروش سيم‌كارت دائمي 288 هزار توماني همراه اول توسط اين سازمان به اپراتور اول اعلام و تاكيد شده است كه فروش سيم‌كارت با اين قيمت غيرقانوني است و بايد تك نرخي باشد.

به گفته مسوولان اگر مردم در اين زمينه شكايتي دارند مي‌توانند به سايت سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي مراجعه كرده و شكايت خود را اعلام و مي‌تواند در بخش مربوطه در سايت سازمان به آدرس www.cra.ir شكايت خود را مطرح كند.

در هر حال رضا تقي‌پور - وزير ارتباطات - درباره اين ‌كه مصوبه‌ سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي درباره توقف فروش سيم‌كارت‌هاي دائمي 288 هزار توماني، چه زماني محقق مي‌شود گفته است: اين موضوع به معني كاهش قيمت براي سيم‌كارت‌ها نيست زيرا در پروانه، قيمت 150هزار توماني براي فروش اپراتورها لحاظ شده است اما مصوبه‌اي هم بوده مبني براين كه اين سيم‌كارت‌ها مي‌توانند با وديعه 288 هزار تومان فروخته شوند و اين تفاوت قيمت به وديعه مربوط است و درواقع صحبت ما بر سر خط تلفن با وديعه و بي‌وديعه است.

به گزارش ايسنا بر اساس آنچه گفته شد مي‌توان به اين نتيجه رسيد كه شركت ارتباطات سيار درصورت ابلاغ دستور توقف فروش سيم‌كارت‌هاي 288 هزار توماني به مخابرات يا اپراتور اول، به اجراي آن ملزم خواهد شد اما سوال اينجاست كه آيا تمامي سيم‌كارت‌هاي دايمي همراه اول از اين پس با قيمت با قيمت 123 هزار تومان و 600 تومان عرضه مي‌شوند؟ و تفاوتي بين ويژگي‌هاي سيم‌كارت‌ها با كدهاي 912 يا 910 وجود نخواهد داشت؟ مسوولان مربوطه تاكنون درباره اين سوالات پاسخي نداده‌اند. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3325 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/07/01 تعداد مشاهده: 1474
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر