کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317992 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاهش فروش نوت بوک در جهان

به اعتقاد برخی کارشناسان اقتصادی و وبلاگ های اینترنتی ورود iPad های Apple به بازار، میزان فروش نوت‌بوک های ساخته شرکت هایی نظیر HP و Dell را کاهش داده است.

مشکل اصلی بحث راجع به این موضوع است که آمار حاکی از فروش iPad، افت فروش نوت بوک را جبران نمی‌کند. مهم ترین نکته این است که تلفن های هوشمند به طور فزاینده در آینده به عنوان یک ابزار کامپیوتری و چند کاره جای نوت بوک را در بازار خواهد گرفت.

رشد 70 درصدی فروش نوت بوک در سال 2009 این دوره رابه درخشان ترین روزها برای این صنعت تبدیل کرد. با توجه به آمار و ارقام دریافتی ،درآمد حاصل از معامله این کالا در بازار تا پایان سال 2009 به 11 میلیارد دلار رسید که از فروش 33 دستگاه نوت بوک در سرتاسر جهان بهره برده است. اما حتی قبل از انتشار بیانیه iPad کارشناسان این صنعت پیش بینی کردند که این میزان اوج فروش نوت بوک در جهان خواهد بود.

از جمله نکات موثر در فروش نوت بوک قیمت و سایز آن بود. تا پایان سال 2009 به وضوح مشاهده می‌شد که این فواید از هر دو جهت مورد انتقاد قرار گرفته است. نوت بوک های ارزانتر یک کامپیوتر پیچیده تر و قدرتمند تر را با قیمت کمتر از پانصد دلار پیشنهاد می‌دهد. از طرف دیگر، تلفن های هوشمند امکان کسب یک تجربه موفق از جستجوی اینترنتی را بدون استفاده از یک دستگاه اضافی فراهم می‌آورد. در حالی که کاربران موبایل در آینده به استفاده از تلفن های هوشمند روی می‌آورند، استفاده از نوت بوک لزوما کاهش خواهد یافت.


کامپیوترهای Tablet تاثیری آشکار بر روی فروش نوت بوک دارند. به گزارش روزنامه Wall Street Journal فروش iPad پنجاه درصد از درآمد حاصل از معامله نوت بوک در جهان را به خود اختصاص داده است. اما موسسه تحقیقاتی NPD با گزارش های معتبرخود این رقم را به 15 تا 20 درصد کاهش می‌دهد. این موضوع زمانی منطقی به نظر می‌رسد که فروش سه تا چهار میلیون iPad در جهان را مد نظر قرار دهیم.

نوت بوک حقیقتا یک ابزار انتقالی است که هرگز کاربردهای زیادی را در بر نمی‌گیرد.در صورتی که می‌خواهید به یک صفحه کلید فشرده، نمایشگر کوچک و باتری ارزان قیمت دسترسی پیدا کنید، در شرایط کنونی استفاده از تلفن های هوشمند گزینه‌ای مناسب برای این کار به شمار می‌رود.

در حالی که امکان حضور طولانی تر برای تلفن های هوشمند در فروشگاه های لوازم الکترونیکی وجود دارد، به زودی نوت بوک ها از روی قفسه های مغازه ها جمع خواهد شد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3328 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آي‌تي ايران تاریخ خبر: 1389/07/01 تعداد مشاهده: 1318
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر