کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317992 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آنچه در حوزه ارتباطات کشور طی هفته‌ گذشته رخ داد

متوقف شدن فروش سيم‌كارت‌هاي دائمي همراه اول با مبلغ 288 هزار تومان و الزام فروش همه سيم‌كارت‌هاي دايمي اين اپراتور با قيمت 150 هزار تومان مهم‌ترين خبر هفته گذشته در اين حوزه بود.

فروش سيم‌كارت‌هاي دائمي همراه اول با مبلغ 288 هزار تومان از سوي معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي غيرقانوني اعلام و گفته شد كه توقف فروش اين سيم‌كارت‌ها به اپراتور اول ابلاغ شده است و با تاكيد وزير ارتباطات مبني بر لازم‌الاجرا بودن مصوبه سازمان تنظيم مقررات به نظر ميرسد پرونده اين موضوع بسته شود و از اين پس تمامي سيم‌كارت‌هاي دائمي صفر همراه اول با قيمت 150 هزار تومان عرضه شوند.

سيم‌كارت 150 يا 120 هزار توماني؟

اما در شرايطي كه بحث الزام فروش همه سيم‌كارت‌هاي دايمي همراه اول با قيمت 150 هزار تومان مطرح شده اين موضوع هم مطرح شد كه سيم‌كارت‌هاي 150 هزار توماني كه با كد 0910 عرضه مي‌شوند، قبل از اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده به اين قيمت عرضه مي‌شدند كه 120 هزار تومان هزينه حق اتصال و 30 هزار تومان ماليات بود اما پس از اجراي اين قانون هزينه ماليات اين سيم‌كارت‌ها از 30 هزار تومان به 3 هزار رو 600 تومان كاهش يافت و از آن پس اين سيم‌كارت‌ها به قيمت 123هزار و 600 تومان عرضه مي‌شوند بنابراين با اين توضيحات، سيم‌كارت دائمي همراه اول با قيمت 150 هزار تومان، مدت‌هاست كه وجود ندارد.

دومين جلسه كميسيون تخصصي كارگروه مديريت ICT

در هفته‌اي كه گذشت هم‌چنين دومين جلسه كميسيون تخصصي كارگروه مديريت فن‌آوري اطلاعات ارتباطات و امنيت با حضور اعضاي كميسيون در وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات و به رياست وزير ارتباطات برگزار شد و اعضاي كميسيون نظرات خود را درباره موضوعات مطرح شده ارائه كردند و پيشنهادها و اصلاحيه‌ها برروي بندها و مباحث عنوان شده بعد از راي‌گيري مصوب و اصلاح مي‌شد.

تخلف مخابرات در اجراي كاهش تعرفه پيامك فارسي

خبر ديگر به گزارشي درباره تخلف از سوي مخابرات در اجراي مصوبه دولت درباره كاهش تعرفه پيامك فارسي كه به منظور گرايش هرچه بيش‌تر مردم در استفاده از پيامك‌هايي با خط و فونت فارسي در برخي رسانه‌ها مطرح شد مربوط بود.

در خبرها اعلام شده بود كه تخلف مخابرات و وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات از اين بابت است كه اقدامي در اعمال اين كاهش تعرفه نداشته و نتوانسته است اين مشكل را حل كند كه پس از ابلاغ بخشنامه دولت مبني بر كاهش تعرفه پيامك فارسي، اپراتورها ملزم شدند تا نسبت به اين كاهش اقدام كنند اما اعمال اين كاهش در ابتدا به يكسري ابزار و ملزومات فني در شبكه نيازمند بود كه ظاهرا كار را براي اپراتورها با مشكل مواجه مي‌كرد.

اما مدير كل روابط عمومي شركت مخابرات ايران درباره اينكه آيا موضوع كاهش تعرفه پيامك فارسي در صورتحساب‌هاي مشتركان لحاظ شده است يا خير، تاكيد كرد كه اين موضوع لحاظ شده و اگر مشتركان سوال و يا ابهامي در اين زمينه دارند، مي‌توانند با دريافت پرينت و ريز مكالمه خود از اين موضوع اطمينان حاصل كنند كه پيامك‌هاي فارسي 89 ريال و پيامك‌هاي لاتين 222 ريال محاسبه مي‌شود.

اخطار ديوان عدالت اداري به شركت ارتباطات سيار

اما در هفته گذشته هيات عمومي ديوان عدالت اداري ماده 16 آيين‌نامه تقاضا و اشتراك تلفن همراه را درباره اعطاي مجوز به شركت ارتباطات سيار در قطع كليه خطوط ارتباطي مشتركي كه بدهي يك خط تلفن وي بيش از ميزان وديعه آن باشد، ابطال كرد.

پاسخ وزير ارتباطات به سوالات نمايندگان استان‌ها

وزير ارتباطات هم در سي و ششمين جلسه علني شوراي عالي استان‌ها به سوالات و درخواست‌هاي نمايندگان استان‌ها درباره تلفن همراه، سرعت اينترنت، فيبر نوري، ماهواره و دفاتر خدمات ارتباطي پاسخ داد.

دكتر رضا تقي‌پور درباره اينكه چرا بايد شاهد نصب آنتن‌هاي تلفن همراه در شهرها باشيم، در حالي كه براي انسان عوارض زيادي دارد؟ گفت: زماني كه قرار باشد گوشي آنتن‌دهي مناسبي داشته باشد، بايد در ارتباطات با سيگنال ارسالي از آنتن‌هاي مخابراتي قرار بگيرد.

او همچنين درباره سلامتي اين آنتن‌ها براي انسان نيز عنوان كرد:‌ براي پاسخ به اين سوال مي‌گويم كه دود ماشين نيز براي سلامتي انسان ضرر دارد ولي اگر استانداردهاي يورو 3 و4 را رعايت كنيم، ديگر ضرري به وجود نخواهد آورد؛ موضوع سيگنال‌هاي ارسالي توسط آنتن‌هاي BTS نيز مضراتي دارد ولي ديگر كار دانشمندان است كه درباره آن‌ها تحقيق كنند و ما تنها وظيفه استانداردسازي و كنترل اين دستگاه‌ها را داريم.

چرا سرعت اينترنت پايين است؟

وي در پاسخ به اين سوال كه چرا سرعت اينترنت و پهناي باند پايين است؟‌ گفت: توسعه شبكه فيبر نوري يا FTTX در برنامه سه سال‌ آينده است و امروز نيز درصدد توسعه هستيم زيرا ظرفيت پهناي باند در شش ماه گذشته 25 گيگابيت بر ثانيه بود كه به 50 گيگابيت بر ثانيه رسيده است و اميدواريم كه در‌ آبان ماه نيز به 70 گيگابيت بر ثانيه برسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3335 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/07/03 تعداد مشاهده: 1290
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر