کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317840 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصاویر قاب جلویی گوشی هواوی پی 10 فاش شد

به‌تازگی تصاویری از پنل نمایشگر گوشی هوشمند هواوی پی ۱۰ منتشر شده که در این تصاویر پنل نمایشگر این گوشی از دو نمای داخل و خارج قابل مشاهده است.

تصاویر قاب جلویی گوشی هواوی پی 10 فاش شد

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ انتظار می‌رود کمپانی هواوی در سال آینده از پرچم‌دار جدید خود موسوم به پی ۱۰ رونمایی کندِ اما با این وجود از مدت‌ها قبل شایعات مختلفی در مورد این دستگاه منتشر می‌شود که در برخی از این خبرها به امکانات و قابلیت‌های این محصول اشاره شده است. بعد از گوشی هوشمند هواوی میت ۹، احتمالا گوشی هواوی پی ۱۰ به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و قدرتمند‌ترین محصولات این شرکت محسوب خواهد شد. انتظار می‌رود این دستگاه در چند مدل تولید شود و قابلیت‌های جدیدی نیز ارائه دهد.

رندرهای اولیه فاش شده از این دستگاه، نشان از وجود دوربین دوگانه در بخش پشتی آن داشت. حال تصاویر جدیدی از هواوی پی ۱۰ به دست ‌آمده که گفته می‌شود مربوط به پنل نمایشگر جلویی این محصول است. علاوه بر این یک سری از ویژگی‌های این گوشی هوشمند نیز اعلام شده است. تصاویر جدید مورد اشاره، بخش داخلی و سطح روی پنل را به‌خوبی به ما نشان می‌دهند.

بر اساس تصاویر می‌توان گفت گوشی مورداشاره مجهز به سنسور اثرانگشت خواهد بود که با دکمه‌ی هوم یکپارچه شده است. بنا به اعلام منابع، دکمه‌ی هوم یک دکمه‌ی مجازی خواهد بود و هواوی پی ۱۰ نیز به‌احتمال زیاد از فناوری اولتراسونیک برای تشخیص اثرانگشت بهره خواهد برد. این فناوری قبلا در گوشی هوشمند می ۵ اس شیائومی نیز به کار گرفته شده است. البته این اولین باری نیست که شاهد استفاده از فناوری اولتراسونیک برای تشخیص اثرانگشت در زیر لایه‌ای شیشه‌ای هستیم. در شایعات مرتبط با گوشی پی ۱۰ به این نکته نیز اشاره شده است که هواوی از فناوری‌های خلاقانه‌ای در ساخت این محصول بهره خواهد برد.

با توجه به اطلاعاتی که در بنچمارک‌ها از گوشی هواوی پی ۱۰ منتشر شده‌اند، این محصول مجهز به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD خواهد بود و پردازنده‌ی آن کایرین ۹۶۰ است. فرکانس کاری هسته‌های این تراشه روی  فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز تنظیم و در کنار آن ۴ گیگابایت رم در نظر گرفته شده است. البته هواوی پی ۱۰ با رم ۶ گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی این محصول در بهترین مدل آن احتمالا ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود. سیستم‌عامل پیش‌فرض پی ۱۰ اندروید ۷.۰ نوقا خواهد بود که مثل همیشه به رابط کاربری انحصاری هواوی مجهز می‌شود. از دیگر قابلیت‌های اعلام‌شده برای این گوشی هوشمند می‌توان به NFC و پشتیبانی از شارژ سریع اشاره کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34585 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/09/03 تعداد مشاهده: 2403
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر