کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

IMAX محتوای واقعیت مجازی تولید خواهد کرد

IMAX برای تولید محتوای واقعیت مجازی باکیفیت توانسته است از کمپانی‌های بزرگی مانند ایسر، پنجاه میلیون دلار بودجه جمع‌آوری کند.

IMAX محتوای واقعیت مجازی تولید خواهد کرد

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ باید قبول کرد اگر IMAX بخواهد در زمینه ساخت محتوای واقعیت مجازی فعالیت کند، نیاز به بودجه مناسب خواهد داشت. خوشبختانه این مشکل نیز حل شده است زیرا این کمپانی توانسته در فاز اول خود برای ساخت محتوای باکیفیت واقعیت مجازی، پنجاه میلیون دلار بودجه جمع کند.

کمپانی IMAX قصد دارد با این بودجه، حداقل ۲۵ محتوا برای پلتفرم‌های مختلف بسازد؛ در میان این پلتفرم‌ها می‌توان به IMAX VR نیز اشاره کرد.

در میان کمپانی‌هایی که به IMAX کمک کرده‌اند می‌توان ایسر را مشاهده کرد؛ که البته چندان هم دور از انتظار نبود زیرا دو کمپانی در Starbreeze شریک هستند.

باید گفت چنین بودجه‌ای برای یک تکنولوژی بسیار جوان، فوق‌العاده زیاد است؛ اما IMAX با قدرت وارد این عرصه شده و در حال حاضر مراکز IMAX VR بسیاری را در ایالات‌متحده و بریتانیا گشوده است.

بی‌شک این مراکز نیاز به محتوای باکیفیت بسیاری خواهند داشت تا بتوانند به سود قابل توجهی برسند. IMAX از این موضوع آگاه است و قصد دارد در زمینه تولید محتوای واقعیت مجازی پیشگام شود.

در حال حاضر باید صبر کرد و دید آیا IMAX می‌تواند در تولید محتوای واقعیت مجازی استاندارد جدیدی تعریف کند یا خیر.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34695 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/09/11 تعداد مشاهده: 2601
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر