کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317999 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رونمایی گوشی‌های جدید ویندوز

قرار است مايكروسافت مجموعه جديد از تلفن‌هايي را رونمايي كند كه با نرم‌افزار ويندوز اين شركت كار مي‌كنند.

بزرگ‌ترين شركت نرم‌افزاري جهان اميدوار است با تلفن هاي جديد كه توسط شركت‌هايي مانند سامسونگ، ال جي و HTC ساخته شده‌اند، سهمش را در بازار تلفن همراه كه بسياري آن را كليد رايانش آينده مي‌دانند، افزايش دهد.

اين تلفن‌ها كه در ابتدا در شبكه AT&T موجود خواهند بود، پيش از اين به‌صورت نمونه اوليه به نمايش درآمده‌اند و از نظر شكل با داشتن نمايشگرهاي رنگي لمسي و ميان‌برهايي براي دسترسي راحت به اي‌ميل، وب، موسيقي و برنامه‌هاي ديگر، شبيه به آيفون اپل هستند.

به گفته برخي از تحليلگران، اين گوشي‌ها آخرين شانس مايكروسافت براي نزديك كردن فاصله خود با رقبا است كه در چند سال گذشته از آن‌ها عقب افتاده است.

اين گوشي‌ها تا يك ماه آينده در فروشگاه‌ها موجود نخواهند بود بنابراين ممكن است تا پايان سال جاري نتوان درباره موفقيت آن‌ها قضاوت كرد.

بر اساس بررسي‌هاي شركت پژوهشي گارتنر، مايكروسافت در مقايسه با 9 درصد در يك سال قبل، تنها پنج درصد از بازار تلفن هوشمند جهاني را در اختيار دارد، در حالي كه سهم سيستم عامل آندرويد گوگل از تنها دو درصد در يك سال قبل، به 17 درصد رسيده است.

بازار تلفن‌هاي چند منظوره‌اي كه به كاربران امكان مي‌دهند اي‌ميل ارسال كرده، به مرور وب پرداخته، بازي انجام دهند و به آهنگ و ويديو دسترسي داشته باشند، قرار است توسعه بالايي بيابد.

طبق پيش‌بيني گارتنر، سال جاري تقريبا 270 ميليون دستگاه تلفن هوشمند در سراسر جهان فروخته مي‌شود كه 56 درصد بيش‌تر از سال گذشته خواهد بود، در حالي كه فروش جهاني رايانه‌هاي شخصي با 19 درصد رشد در سال جاري، به 368 ميليون دستگاه مي‌رسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3476 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/07/20 تعداد مشاهده: 1701
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر