کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318000 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال; رشد کمی، افت کیفی

چهارمین نمایشگاه و جشنواره رسانه‌های دیجیتال از تاريخ 15 مهر ماه در دو بخش اصلي و جنبي و با حضور 850 شركت‌كننده در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) آغاز به كار كرد.

در نمايشگاه امسال، نرم‌افزارهاي رسانه‌اي، بازي‌هاي رايانه‌اي نرم‌افزارهاي تلفن همراه، پايگاه‌هاي اينترنتي، وبلاگ‌ها، هنرهاي ديجيتالي و پژوهش، فناوري و نوآوري در رسانه‌هاي ديجيتال از بخش‌هاي اصلي بوده و بخش‌هاي جانبي نمايشگاه شامل نشست‌هاي تخصصي و كارگاه‌هاي آموزش خانواده و رسانه‌هاي ديجيتال، رسانه ديجيتال در آيينه هنر، مراكز و موسسات ارائه دهنده خدمات رسانه‌هاي ديجيتال استان‌ها و سازمان‌ها، شهر ديجيتال و بخش بين‌الملل است.
برگزاركنندگان اين نمايشگاه معتقدند نمايشگاه امسال نسبت به سال گذشته از لحاظ محتوا و نحوه برگزاري رشد چشمگيري داشته است و اين رشد چشمگير را به رشد 60 درصدي آثار ارائه شده در نمايشگاه و رشد 30 درصدي تعداد غرفه‌ها نسبت مي‌دهند.

رشد كيفي يا كمي
بر اساس اعلام روابط عمومي‌چهارمين نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال در نمايشگاه امسال در بخش نرم‌افزارهاي رسانه‌اي 800 اثر، در بخش پايگاه‌هاي اينترنتي و وبلاگ‌ها 15 هزار اثر، در بخش بازي‌هاي رايانه اي 56 اثر، در بخش نرم‌افزارهاي تلفن همراه 80 اثر، در بخش هنرهاي ديجيتال 50 اثر و در بخش پژوهش، فناوري و نوآوري 114 اثر ارائه شده است. اما اگر سري به چهارمين نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال بزنيد و اين دوره از نمايشگاه را با دوره قبل مقايسه كنيد، متوجه خواهيد شد كه محتواهاي نرم‌افزاري ارائه شده در نمايشگاه چهارم اگرچه با رشد کمي‌ همراه بوده است، اما در برخي از جهات با سال قبل تفاوت چنداني نداشته است و تقريبا همان محصولات با اندكي تغيير يا بدون تغيير در نمايشگاه امسال معرفي شده اند.
به عنوان مثال نرم‌افزارهاي قرآني كه سال گذشته در اين نمايشگاه معرفي شده بودند، امسال حضور پررنگ‌تري داشتند و اكثر شركت‌كنندگان اين نرم‌افزارها را در ليست محصولات خود داشتند.
نرم‌افزارهاي آموزشي، به ويژه نرم‌افزارهاي زبان انگليسي، نرم‌افزارهاي تلفن همراه، نرم‌افزارهاي مكان‌ياب و رستوران‌ياب، نرم‌افزارهاي مخصوص ارسال اس‌ام‌اس‌هاي تبليغاتي و ... در اين نمايشگاه حضور پررنگي داشتند.

نرم‌افزارهاي آموزشي
در بخش نرم‌افزارهاي آموزشي شاهد حضور پررنگ ارائه‌دهندگان نرم‌افزارهاي آموزشي به ويژه آموزش زبان انگليسي هستيم. به عبارتي مي‌توان گفت، همان شركت‌هايي كه سال قبل به ارائه نرم‌افزارهاي آموزشي مي‌پرداختند در اين نمايشگاه حضور داشتند. سخت‌افزار كاربردي معلم همراه يكي از محصولاتي است كه در نمايشگاه امسال توجه‌ها را به خود جلب كرده است. اين سخت‌افزار رايانه‌اي قابليت ارتباط با تلويزيون و نمايش دروس بر روي اين مديا را دارد. اين محصول با قيمت 210 هزار تومان در اين دوره از نمايشگاه سامانه‌هاي ديجيتال ارائه مي‌شود. در اين نمايشگاه همچنين ماشين شبيه‌سازي شده پژو 206 توسط شركت شبيه ساز معرفي شده است. به گفته جلايريان مسوول غرفه اين شركت، دو ماشين شبيه‌سازي شده پرايد و پژو206 براي آموزش به افرادي كه قصد يادگيري رانندگي را دارند توليد كرد. اين ماشين بسته به اين كه به سيستم دايناميك مجهز باشند يا خير با قيمتي بين 8 تا 27 ميليون تومان به فروش مي‌رسند.

نرم افزارهاي تلفن همراه
در بخش نرم‌افزارهاي تلفن همراه نيز مثل سال قبل شركت‌هايي نظير ژوبين، همراه يار ايرانيان، امير نت پارسه ، پيشگامان موج تلفن همراه و ... حضور داشتند. روال كار و عرضه نرم‌افزارها مانند سال گذشته به ارائه نرم‌افزارهاي قرآني، ديكشنري، تايپ، كتاب ساز روي گوشي موبايل و ... ختم مي‌شود.
در اين ميان، شركت امير نت پارسه با توليد نرم‌افزار ضد سرقت گوشي، حضور چشمگيري در اين نمايشگاه داشت. به گفته كمالي مخترع اين دستگاه اين نرم‌افزار كه RADGIR نام دارد اولين سيستم ضد سرقت تلفن همراه در ايران است كه امكان حذف كامل فايل‌هاي خصوصي، امكان حذف پيام‌هاي كوتاه، دفترچه تلفن و...،قابليت ارسال موقعيت دستگاه مفقود شده روي نقشه، ارسال ريز مكالمات انجام شده در زمان سرقت را دارد. قيمت اين دستگاه 11 هزار تومان است. همچنين يك گروه دانشجويي نرم‌افزاري ارائه كرده‌اند كه قابليت ارسال اس‌ام‌اس رايگان از طريق GPRS را دارد.

نرم‌افزارهاي سرگرمي‌و وبلاگ‌ها
در بخش نرم‌افزارهاي سرگرمي ‌شركت‌هاي مختلفي به عرضه نرم‌افزارهاي بازي، عكس و ... پرداخته‌اند. شركت‌هاي تبيان، دوربين دات نت، عكس پرينت كه در قالب سايت اشتراك‌گذاري در اين نمايشگاه شركت كرده‌اند از شاخص‌ترين‌ها بودند. به گفته مسوول غرفه شركت عكس پرينت، اين شركت امكان ايجاد آرشيو عكس‌ها را در فضاي امن مجازي براي اعضا ايجاد كرده و با عضويت در اين سايت، مي‌توان سفارش چاپ عكس روي كارت پستال، كاغذ گلاسه و ... را در سايزهاي مختلف داد.
همچنين در بخش بازي‌هاي رايانه‌اي، بازي سياره ميترا كه بازي ماجراجويانه‌اي است با تخفيف 20 درصدي به عموم علاقه‌مندان عرضه مي‌شود، رويين‌تن نيز از ديگر بازي‌هايي است كه در نمايشگاه ارائه مي‌شود. بازي «قتل در كوچه‌هاي طهران 1312» يك بازي معمايي است كه در آن ماجراي بررسي قتل‌هاي سريالي توسط كاراگاه افشار رمزگشايي مي‌شود. اين بازي جزو اولين بازي‌هاي گونه معمايي است كه توانسته مخاطبان زيادي را به خود جذب كند.

نرم‌افزارهاي قرآني
نرم‌افزارهاي قرآني در تمام بخش‌هاي اين نمايشگاه از جمله موبايل، آموزشي، سرگرمي‌حضور داشته و به نظر مي‌رسد که بیشتر به آنها توجه شده است. اين نرم‌افزارها كه توسط گروه‌هاي متعدد شركتي توليد و معرفي شده بودند جايگاه شاخصي در نمايشگاه داشتند.
در بخش نرم‌افزارهاي قرآني شركت‌هاي مختلفي از جمله شركت پيشگامان موج تلفن همراه با ارائه نرم‌افزارهاي باب النعيم، ابرا تهران با ارائه گوشي تي فون 2 كه بر اساس اعلام مدير عامل اين شركت براي كشورهاي اسلامي‌طراحي شده است و چند شركت ديگر حضور داشتند. همچنين شركت ابرا تهران قرآن ديجيتالي با نام لمس‌الذكر در اين نمايشگاه معرفي كرده است كه قابليت سازگاري با GPS، اعلام اوقات شرعی و جهت قبله، قرائت قرآن با صداي هشت قاري و... را دارد. اين دستگاه هم با قيمت 200 هزار تومان در نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال عرضه شده است.
قلم هوشمند قرآني كه محصول شركت سروش مهر است نيز در اين نمايشگاه بازديد كنندگان زيادي داشت. اين شركت كه عمده فعاليتش روي هوش مصنوعي متمركز شده است با اين شيوه امكان آموزش قرآن را به كاربران اين وسيله داده است. همچنين در اين نمايشگاه نخستين آي‌پاد قرآني ايراني به بازديدكنندگان معرفي شد. اين دستگاه قابليت ارائه قرآن به صورت بخش و فصل با ترجمه‌هاي گوناگون و قرائت‌هاي متنوع و .... را دارد. اين دستگاه با سيستم عاملي كه در ايران توليد شده است، كار كرده و با صفحه لمسي سه و نيم اينچي به نام قرآن ديجيتالي مهر ارائه مي‌شود. اين دستگاه در دو مدل الزهرا و هنان به صورت گسترده معرفي و عرضه مي‌شود.

نرم‌افزارهاي كاربردي
در بخش نرم‌افزارهای كاربردي علاوه بر شركت‌هايي كه به ارائه نقشه‌هاي ديجيتالي با قيمت 10 تا 14 هزار تومان مي‌پرداختند، گروهي به عرضه دستگاه‌هاي مكان ياب مي‌پردازند.
به گفته مدير بازرگاني شركت بهينه نرم‌افزار آسيا مبنا، نرم‌افزار مكان نماي ره نما روي دستگاه‌هايي چون گوشي موبايل، پاكت پي سي، كامپيوتر و نويگيتور نصب مي‌شوند و قيمتي حدود 10 تا 15 هزار تومان دارد. با استفاده از اين دستگاه امكان پيگيري وضعيت خودرو، مكان‌هاي توقف، وضعيت خودرو و... وجود دارد. شرکت عصر گویش پرداز نیز در نمایشگاه امسال سه برنامه نسبتا جذاب را ارائه کرده است که منجر به ازدحام در غرفه این شرکت شده است. نویسا، آریانا و نیوشا، نام‌های این سه برنامه هستند. نویسا یک برنامه تایپ گفتاری فارسی است که به وسیله آن کاربر مي‌تواند متنی را خوانده و برنامه به شکل خودکار متن خوانده شده را تایپ کرده و مي‌تواند در محیط مختلف برنامه‌های کاربردی همچون ورد ذخیره‌سازی کند. آریانا برنامه دیگر این شرکت است که درست کاری برعکس نویسا انجام مي‌دهد. به این شکل که این برنامه متون داده شده را برای کاربر مي‌خواند با این تفاوت که صوت به کار رفته در این برنامه برخلاف نمونه‌های مشابه از حالت روباتیک درآمده و بسیار شبیه به گفتار واقعی شده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3481 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آی تی آنالیز تاریخ خبر: 1389/07/20 تعداد مشاهده: 1407
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر