کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9295 | مشاهده و دانلود: 747288517 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/17 | اعضاء: 317602 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شیائومی گوشی شبیه به الجی جی فلکس می سازد

گوشی در حال ساخت شیائومی دارای نمایشگر خمیده با لبه‌های صاف است و از رابط کاربری MIUI 8 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برد.

شیائومی گوشی شبیه به الجی جی فلکس می سازد

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ امسال شیائومی توانست در کنار رونمایی از گجت‌های مختلف، گوشی‌های متعددی نیز عرضه کند که از جدیدترین آن‌ها می‌توان به گوشی هوشمند بدون حاشیه شیائومی می میکس اشاره کرد. می میکس از سرامیک ساخته شده است و دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۱.۳ درصدی است؛ مشخصاتی که در کمتر تلفن هوشمندی می‌توان یافت.

هرچند به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد محصول جالب دیگری نیز عرضه کند که دارای تفاوت‌های بسیاری نسبت به دیگر محصولات عرضه‌شده توسط این کمپانی است.

به‌تازگی از این محصول در دست ساخت، تصویری منتشر شد که طبق آن، گوشی جدید شیائومی در حال اجرای رابط کاربری MIUI 8 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید است. البته نکته‌ای که در تصویر وجود دارد، صفحه نمایشگر خمیده آن است.

گوشی جدید شیائومی

این صفحه نمایشگر دارای انحنایی است که ما را یاد دو محصول ال‌جی به نام‌های ال‌جی جی فلکس و جی فلکس 2 می‌اندازد. بدنه این محصول لبه‌هایی تخت دارد و فقط صفحه نمایش آن دارای انحنا است. در حالی که انتظار می‌رفت چنین تصویری از گوشی الجی جی فلکس 3 منتشر شود؛ به نظر می‌رسد شیائومی قصد ساخت محصولی با نمایشگر خمیده دارد.

متاسفانه در تصویر نمی‌توان ظاهر کامل گوشی را مشاهده کرد؛ بنابراین هنوز مشخص نیست که انتهای آن به چه شکل خواهد بود و دکمه خانه از چه طراحی بهره می‌برد.

در مجموع باید اذعان کرد کمتر کسی انتظار داشت که شیائومی بخواهد محصولی مشابه الجی جی فلکس بسازد؛ اما به نظر می‌رسد شیائومی به عرضه محصولات جالب و متنوع به بازار ادامه خواهد داد تا بتواند طرفداران خود را راضی نگه دارد و مشتریان خود را افزایش دهد.

متاسفانه هنوز مشخصات این تلفن هوشمند منتشر نشده است و همچنین در مورد زمان عرضه و قیمت آن اطلاعاتی در اختیار نداریم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34826 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/09/21 تعداد مشاهده: 2160
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر