کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318000 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویروس 10/10/10 فقط یک شایعه است

کارشناسان بر این باورند شایعه اخیر که مدعی است در دهم اکتبر، رایانه‌های بسیاری در سراسر جهان از کار خواهد افتاد، هیچ پایه و اساسی ندارد.

اخیراً شایعه‌ای بین کاربران اینترنتی رد و بدل می‌شود با این مضمون که در روز یکشنبه دهم اکتبر سال جاری و به عبارت دیگر 10/10/10 در ساعت 10 صبح یک ویروس رایانه‌ای شروع به فعالیت کرده و سیستم‌های بسیاری در سرتاسر جهان را آلوده می‌سازد.

این خبر که یاداور موضوع آلوده شدن رایانه‌ها به هنگام تحویل هزاره و در سال 2000 می‌باشد، عاری از واقعیت است.

گراهام کولی یکی از کارشناسان شرکت امنیتی سوفوس، این خبر را صرفاً یک شایعه می‌دانند.


virus002.jpg




وی در وبلاگ شخصی‌اش نوشت: این فقط یک نوع نگرانی و ترس است که کاربران دوست دارند به آن دامن زده و آن را با دوستان آنلاین خود به اشتراک بگذارند ولی این موضوع هیچ پایه و اساس واقعی ندارد.

وی با اشاره به اینکه تمرکز بر تاریخ‌های خاص، راه مناسبی برای محافظت از رایانه‌ها نیست، اظهار داشت: حقیقت آن است که میلیون‌ها بدافزار در هر روز سال منتشر می‌شود، به همین دلیل توجه نشان دادن به یک تاریخ ویژه، نباید باعث شود در دیگر روزها احتیاط را از دست داد.

وی بر این باور است که دهم اکتبر به این دلیل مورد توجه افراد قرار گرفته و پراهمیت جلوه کرده است که شماره‌های 10/10/10 راحت خوانده می‌شود!

این کارشناس با قدیمی خواندن رواج شایعاتی از این دست، به سوم مارس 2003 اشاره کرد و گفت که در آن زمان هم شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه اینترنت در تاریخ 3/3/3 از کار خواهد افتاد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3487 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1389/07/21 تعداد مشاهده: 1431
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر