کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317999 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کاهش قیمت اینترنت برای تمام کاربران به شرط‌ها و شروط‌ها

در حالي كه معاون رگولاتوري تاكيد دارد كاهش 20 درصدي قيمت پهناي باند مشروط به اعمال اين تخفيف براي كاربر نهايي است، مديرعامل شركت ارتباطات زيرساخت گفت: موارد مربوط به آن موضوع جداست؛ قيمت كل پهناي باند را براي كل مشتريان 20 درصد كاهش داده‌ايم.

قضيه از آنجا شروع شد كه ما تصميم گرفتيم يك سوال را از دو نفر بپرسيم. آن موقع بود كه فهميديم مهم نيست يك خبر در چه گذشته دوري منتشر شده است و يا چندين و چند بار تكرار و تكرار گشته است. مهم اين است كه هميشه و در هر حال، حتي زماني كه جواب سؤالت را ‌مي‌داني باز هم مي‌توان در مورد آن جواب‌هاي جورواجور شنيد.

مصوبه كاهش مشروط 20 درصدي قيمت اينترنت پس از ماه‌ها حلوا حلوا كردن‌، در همين تابستاني كه گذشت ابلاغ شد و سرانجام دهان كاربران با 5 درصد ارزان‌شدن اينترنت شيرين گشت.

پس از آن‌ بود كه مديرعامل شركت زيرساخت در اظهار نظري تاكيد كرد: در سال جاري نرخ پهناي باند اينترنت 20 درصد كاهش يافت كه اين مصوبه اجرا شده است و از اين كاهش قيمت كاربران نهايي نيز منتفع شده‌اند؛ پس تا پايان امسال ديگر كاهش قيمت پهناي باند اينترنت نخواهيم داشت. اخيراً و در گفت‌وگويي با مديرعامل شركت ارتباطات زيرساخت به نكات جالبي رسيديم.

خسروي: طرح تجاري فروش اينترنت به طور مرتب در شركت زيرساخت بازنگري و بررسي مي‌شود و براساس آن همه ساله قيمت پهناي باند را كاهش مي‌دهيم، امسال هم قيمت پهناي باند را 20 درصد كاهش داديم.

فارس: آقاي خسروي اين 20 درصد همان تخفيفي است كه شركت‌ها بايد مدارك خود را به رگولاتوري ببرند؟

خسروي: قيمت پهناي باند را 20 درصد كاهش داده‌ايم.

فارس: خوب اين 20 درصد همان تخفيفي است كه شركت‌ها بايد مدارك خود را به رگولاتوري ببرند و در صورت تاييد رگولاتوري شركت زير ساخت به آنها تخفيف مي‌دهد؟

خسروي: آن موضوع مسائلش جداست. ما قيمت كل پهناي باند را براي كل مشتريان 20 درصد كاهش داديم و قيمت هر stm1، حدود 155 مگابيت از 46 ميليون به 37 ميليون كاهش پيدا كرده است.

در اين راستا همين سوال را از لطف‌الله سبوحي، معاون رگولاتوري نيز پرسيديم و به مشاهدات قابل تاملي دست يافتيم.

سبوحي: تخفيف 20 درصدي قيمت پهناي باند كه امسال توسط شركت ارتباطات زير ساخت لحاظ شد، همان تخفيفي است كه كميسيون تنظيم مقررات مصوب كرده و قرار بود به شركت‌هايي كه تخفيف را براي كاربرانشان اعمال مي‌كنند، داده شود. جدول تعرفه‌هاي اينترنت 20 درصد كاهش يافت و به نسبت اين كاهش، جداول قيمت پهناي باند نيز اصلاح شد؛ اما اين تخفيف مشروط است و كميسيون با كاهش 20 درصدي قيمت اينترنت به شرط اعمال براي كاربر موافقت كرد.

به گفته وي، اين شركت‌ها با سازمان تنظيم مقررات مصاحبه مي‌كنند، درخواست مي‌دهند. مشخص مي‌كنند كه قيمت فروششان الان چقدر است اگر تخفيف را استفاده كنند قيمت‌ها چقدر كاهش پيدا مي‌كند و اگر سازمان متقاعد شد اجازه استفاده از تخفيف را به آنها مي‌دهد.

گرفتن دو نتيجه از اين صحبت‌ها شايد بي‌راه نباشد؛ نتيجه اول اينكه زيرساخت قيمت فروش stm1 را براي همه كاهش داده و دوم اينكه از ديد رگولاتوري، شركت ارتباطات زيرساخت به صورت مشروط، تخفيف مي‌دهد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3488 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1389/07/21 تعداد مشاهده: 1412
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر