کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318000 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

15 توصیه در صورت سرقت تلفن همراه

هر کس می تواند در هر لحظه از شبانه روز و در هر نقطه ای مورد حمله سارقان و زورگیرانی قرار گیرد که اموال شخصی و از جمله تلفن همراه مردم را به سرقت می برند. اما در صورت وقوع چنین رویداد ناخوشایندی چه اقداماتی باید کرد؟

از گوشی سرقت شده سواستقاده های متعددی می توان کرد. به گفته فردی که تلفن همراه وی به سرقت رفته، سارقان از تلفن وی به تمامی افرادی که در تلفن همراهم اسم آنها ثبت شده بود پیام کوتاهی با این عنوان ارسال کردند در موقعیت خطرناکی قرا دارم و نمی تونم صحبت کنم لطفا هرچه سریعتر تا آنجا که امکان دارد برای من شارژ ایرانسل بخرید و SMS کنید.
همچنین به صورت تصادفی با چند نفر تماس گرفته قرار ملاقات گذاشته و در خواست وجه نقد یا مبالغ بالا از طرف من کردند.اما این هم پایان ماجرا نبود!
با تلفن همراه سرقت شده و سیمکارتم به نام من با پلیس 110 تماس گرفته و دردسرساز شدند!

با عنایت به خلاصه ای از شرح ماوقع توجه تان را به نکات مهم زیر و توصیه های پلیس جلب می کنم:
1- سرقت کیف و موبایل امریست بسیار پردرآمد که روز به روز بر تعداد سارقان فعال در این حوزه نیز اضافه می شود. کافیست سری به کلانتری محلتان بزنید و ببینید تعداد پرونده های شکایاتی که روزانه در این مقوله به کلانتری ارسال میشود به چه میزان است.
2- سرقت واقعا در کسری از ثانیه رخ می دهد. هیچ کس هم مستثنی نیست در خیابان همیشه حس کنید که ممکن است سارقی درصدد ربودن کیف یا موبایلتان است.
3- روزهای تعطیل روز مناسب و ویژه ای برای سارقان است.( سارقین می دانند که ابطال سیمکارت در روزهای تعطیل به سختی امکان پذیر است لذا فرصت بیشتری برای تماس با CONTACT LIST شما دارند.
4- به تنهایی سارقان را تعقیب نکنید. به گفته یکی از افسران پلیس،سارقان با سلاح سرد با شما درگیر خواهند شد. علاوه بر این معمولا موتور سوار دوم همدستی هم برای حمایت از سارقین با فاصله مراقب اوضاعست تا در صورت لزوم وارد عمل شود
5- بدون اطلاع پلیس برای معامله با سارقین جهت پس گرفتن وسیله مسروقه در قبال پول اقدام نکنید.
6- به دو علت سریعا برای تشکیل پرونده و شکایت اقدام کنید. مراجعه به ادره آگاهی متوجه خواهید شد که روزانه سارقان زیادی دستگیر و روانه زندان می شوند که سارق احتمال موبایل شما نیز می تواند در میان آنها باشد. دوم اینکه فراموش نکنید سارقین ممکن است به پلیس 110 از طرف شما تماس گرفته باشند و برای شما دردسر ایجاد کرده باشند.
7- برای پیگیری ردیابی تلفن همراه از طریق اداره آگاهی به یک تا دو روز زمان نیاز است. البته این پروسه بیشتر از 10 هزار تومان برای شما هزینه در برنخواهد داشت.
8- حتما پرینت مکالمات را از مخابرات بگیرید. وقت زیادی از شما نمی گیرد ولی تماسها و پیام کوتاه های سارقین را مشخص خواهد کرد.
9- جعبه تلفن همراهتان را هرگز دور نیاندازید. شماره سریال گوشیتان روی جعبه حک شده است ارائه این شماره به اداره آگاهی روند ردیابی موبایل را بسیار تسهیل خواهد کرد.
10- همین الان شماره سریال تلفن همراهتان را در سایت همراه اول WWW.MCI.IR ثبت کنید اینکار روند ردیابی موبایلتان را بسیار تسهیل خواهد کرد.
11- همیشه یک کپی از CONTACT LIST خود داشته باشید. اگر گوشی شما سرقت شد می توانید تا زمانی که سیم کارتتان را ابطال می کنید با دوستتانتان تماس گرفته و سرقت را اطلاع دهید تا سارقین نتوانند سوء استفاده های بیشتری از طریق سیم کارتتان انجام دهند. حداقل مزیت اینکار حفظ شماره های دوستانتان است که شاید دسترسی مجدد به شماره های آنها برای شما مشکل باشه.
12- هرگز عکس یا فیلم خانوادگی در موبایلتان ذخیره نداشته باشید. از این طریق سارقین می توانند از شما اخاذی کنند. هر نوع عکس خانوادگی یا پیام های کوتاه مهم را در جایی دیگر ذخیره کرده و از تلفن همراهتان پاک کنید.
13- نامهای دوستانتان را به طور کامل در تلفن همراهتان ذخیره نکنید. تا آنجا که امکان داره نام و نام خانوادگی به طور کامل نوشته نشه مثلا با نام مستعار ذخیره کنید. این کار سارقین را در جهت ایجاد ارتباط از طرف سیمکارت شما با دوستانتان و فریب آنها جهت دریافت وجه نقد با کد شارژ دچار مشکل خواهد کرد.
14- همین الان برای تلفن همراهتان پسوورد ایجاد کنید. از آیکون SECURITY اینکار به راحتی قابل انجام است.
15- این اطلاعات را در اختیار سایر دوستان خود نیز بگذارید.شاید با اینکار جلوی سرقتی در آینده گرفته شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3514 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: آی تی آنالیز تاریخ خبر: 1389/07/24 تعداد مشاهده: 1386
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر