کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318000 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مهم‌ترین اخبار فنآوری اطلاعات کشور در هفته‌ی گذشته

مهم‌ترين خبر حوزه ارتباطات در هفته‌ي گذشته اعطاي پروانه اپراتور اول پست از سوي رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي به مدير عامل شركت پست بود كه در اين مراسم تمبر روز جهاني پست هم توسط رييس جمهور و وزير ارتباطات رونمايي شد.

دكتر محمود احمدي‌نژاد در اين مراسم از پيشنهادات مطرح شده براي ارتقاي بخش پست كشور استقبال كرد و از مسوولان شركت پست خواست تا اين پيشنهادات را مدون كرده و به دولت ارائه دهند.

رييس جمهور همچنين بحث ارتباطات مالي به صورت الكترونيك را اقدامي خوب و با امنيت بالا دانست و افزود: بايد بازار فضاي مجازي را نيز گسترش داده، چراكه در اين بازار مردم مي‌توانند راحت‌تر انتخاب كنند و قدرت و فرصت انتخاب بالاتري را در اختيار مردم قرار مي‌دهد.

* آغاز به كار سرويس‌هاي جديد پستي

مدير عامل شركت پست، هم‌زمان با 17 مهرماه، روز جهاني پست مهم‌ترين برنامه‌هاي اين شركت را تشريح كرد.

به گفته محبيان راه‌اندازي پاكت جامع قبوض، برقراري ارتباطات الكترونيكي مردم با دولت، افتتاح صندوق اي‌ميل پستي و پست مالي كشور و آغاز كار سرويس تجارت الكترونيكي از جمله اين سرويس‌ها بود.

وي همچنين گفت: از سال جاري پاكت جامع قبوض به‌صورت رسمي از امروز راه‌اندازي مي‌شود كه حاوي تمام قبوض دولتي، برگه‌هاي اطلاع‌رساني، تبليغات، ابلاغيه‌ها و بيمه خواهد بود كه كمك مي‌كند سازمان‌ها هزينه خود را به حداقل برسانند.

* برقراري ارتباطات الكترونيكي مردم با دولت

محبيان اظهار كرد: ‌همچنين از اين پس ارتباطات دولت با مردم از طريق سامانه‌ي سامد برقرار مي‌شود كه در واقع ارتباطات به صورت الكترونيكي با دولت خواهد بود.

* اختلال در پهناي باند اينترنت كشور

در هفته‌اي كه گذشت بحثي از سوي برخي فعالان حوزه اينترنت مبني بر اين‌كه «پهناي باند اينترنتي کشور در ارتباط با بسياري از نقاط در کشورهاي ديگربه اختلال‌هاي شديدي دچار است» مطرح شد، اما مدير كل مهندسي عمليات و هماهنگي شبكه ديتاي شركت ارتباطات زيرساخت تاكيد كرد كه هيچ‌گونه اختلالي در مسيرهاي اينترنت بين‌الملل نداريم.

* ارائه خدمات ارتباطي ارزان‌ به زائران بيت‌الله الحرام

همراه اول در راستاي ارائه خدمات ارتباطي ارزان‌قيمت به زائران بيت‌الله الحرام و عتبات عاليات، سرويس رومينگ كم هزينه را برروي كليه سيم‌كارت‌هاي اعتباري ارائه كرد.

زائران مي‌توانند با استفاده از كد *199* از اين سرويس استفاده و تا ميزان 80 درصد در هزينه مكالمات رومينگ بين‌الملل خود صرفه‌جويي كنند كه بر اساس اين گزارش مشتركان سيم‌كارت‌هاي اعتباري كه متقاضي استفاده از اين سرويس باشند، بايد قبل از شماره مقصد، كد *199* را وارد كرده و در انتهاي شماره مقصد، علامت # را وارد و با فشار دادن علامت (دكمه) سبز گوشي نسبت به شماره گيري اقدام كنند.

* راه‌اندازي پايگاه اطلاع‌رساني تلفن همراه كشور

خبر ديگر به راه‌اندازي پايگاه اطلاع‌رساني و مركز مشاوره تلفن همراه كشور مربوط بود كه قرار است به‌صورت رسمي از ابتداي آبان‌ماه سال جاري راه‌اندازي شود.

اين پايگاه به متقاضيان، راهنمايي و خدمات مشاوره ارائه مي‌دهد و هم‌چنين براي مراكز مجاز و قانوني و نمايندگي‌هاي فعال گوشي نيز راهنمايي‌هايي ارائه مي‌دهد و مشخصات و جزييات مربوط به اين مراكز را در اختيار مردم مي‌گذارد.

اين پايگاه كليه قيمت‌هاي به روز انواع گوشي‌ها را در بازار ارائه داده و مشخصات فني انواع گوشي‌ها را دارد همچنين مراكز تعميراتي مجاز و معتبر را معرفي كرده و متقاضي با ارتباط با متخصص بخش تعميرات مي‌تواند ايراد اوليه گوشي خود را برطرف كرده و يا درصورت لزوم به سمت مراكز تعميرات مجاز و معتبر و قانوني راهنمايي شود.

هم‌چنين در اين پايگاه بخشي به عنوان اخبار و اطلاع‌رساني وجود دارد كه آخرين اخبار و اطلاعات را درباره تلفن همراه ارائه مي‌دهد كه شماره تماس با اين مركز «9092301056» است و پايگاه با آدرس www.matel.ir قابل دسترس است.

* نهايي شدن آيين‌نامه مقررات جابه‌جايي شماره مشترک بين اپراتورها

همچنين در هفته‌ي كه گذشت رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي خبر داد كه در تلاشيم آيين‌نامه مقررات حاکم بر جابه‌جايي شماره مشترک بين اپراتورهاي تلفن همراه (number portability) تا پايان سال جاري جمع‌بندي و نهايي ‌شود.

محمد كرم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا اظهار كرد: مباحث و مشكلات فني براي اجرايي شدن اين موضوع وجود دارد كه در حال مذاكره و رفع شدن است؛ با اين كار يك خدمت جديدي به مردم ارائه خواهد شد.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3517 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/07/25 تعداد مشاهده: 1278
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر