کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318000 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نقش تلفن‌های همراه در بهبود وضع فقرا

بر اساس گزارش جديدي كه از سوي سازمان ملل منتشر شد، تلفن‌هاي همراه كه سريع‌تر از هر فن‌آوري اطلاعات ديگري توسعه مي‌يابند، مي‌توانند زندگي فقيرترين افراد در كشورهاي در حال توسعه را بهبود دهند.

بر اساس گزارش اقتصاد اطلاعات كنفرانس تجارت و توسعه سازمان ملل (UNCTAD)، اما دولت‌ها بايد سياست‌هاي پاسخ دهنده‌اي را طرح كنند تا مطمئن شوند اين مزايا به شمار گسترده‌اي از افراد و به شكل موثر مي‌رسد.

به گفته سوپاچي پانيچپاکدي، دبير كل UNCTAD در يك كفرانس خبري، اشتراك تلفن‌هاي همراه در سال جاري ميلادي به پنج ميليارد مي‌رسد كه تقريبا يكي به ازاي هر فرد در جهان است.

ضريب نفوذ تلفن همراه در كشورهاي توسعه‌يافته بيش از صد در صد است و بسياري از افراد بيش از يك تلفن همراه دارند.

آمارهاي UNCTAD نشان مي‌دهد كشورهاي در حال توسعه نرخ اشتراك 58 به ازاي هر صد نفر دارند و با رسيدن به 25 در مقايسه با تنها دو به ازاي صد نفر در چند سال قبل، در كم توسعه يافته‌ترين كشورها به سرعت در حال رشد است.

پتانسيل تلفن‌هاي همراه در كشورهاي در حال توسعه با تلاش شركت روسي ويمپل كام براي خريد دارايي‌هاي مخابراتي شركت مصري اراسكام كه شامل اپراتور الجزايري Djezzy مي‌شود، بارز شده است.

طبق گزارش UNCTAD، مزاياي اقتصادي تلفن‌هاي همراه كه استفاده آن‌ها در كم توسعه يافته‌ترين كشورها بيش‌تر از فن‌آوري‌هايي مانند اينترنت يا تلفن ثابت بوده است، فراتر از دسترسي به اطلاعات خواهد بود.

تلفن‌هاي همراه امكان كار را براي افراد با تحصيلات و منابع كم فراهم مي‌كنند كه مثال‌هاي آن فروش زمان مكالمه و پاك كردن گوشي‌ها در خيابان‌هاست.

بنا بر استدلال اين گزارش، كليد استفاده موفق از تلفن همراه امكان‌پذير بودن تهيه آن است. بسياري از كشورهاي آفريقايي اين درس را نگرفته‌اند در حالي كه هند نشان داد ارزان ساختن تلفن همراه تا حد ممكن، كمك مي‌كند همه به اين ابزار دسترسي داشته باشند.

طبق اين گزارش، دولت‌ها بايد نحوه استفاده افراد فقير از تلفن همراه را بررسي و بر مبناي آن سياست‌هايي را طرح كنند و بايد مطمئن شوند كه افراد فقير مي‌توانند از تلفن همراه خود استفاده كنند. تقريبا نيمي از جمعيت ساكن در كم توسعه يافته‌ترين كشورها در پايان سال 2008 تحت پوشش امواج تلفن همراه نبودند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3518 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/07/25 تعداد مشاهده: 1376
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر