کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747119077 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317581 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز ۱۰ به مود گیم با کارایی فوق‌العاده تجهیز می‌شود

مایکروسافت برای ارائه قابلیت‌های گیمینگ آپدیت Windows 10 Creators وسواس زیادی به‌خرج داد و حالا آماده آن است که این بسته را منتشر کند؛ البته در این بین ویژگی‌های دیگری هم هستند که هم‌چنان اسرارآمیز هستند.

ویندوز ۱۰ به مود گیم با کارایی فوق‌العاده تجهیز می‌شود

به گزارش سافت گذر و به نقل ازمجله شبکه؛ این غول فناوری دنیای نرم‌افزار اعلام کرد این هفته "مود گیم ویندوز 10" را که بخش اعظم آن ناشناخته است به‌عنوان بخشی از پیش‌نمایش‌های اینسایدر ارائه می‌کند. البته بهینه‌سازی‌های آن تا زمانی‌که بسته‌های بعدی منتشر نشوند به‌طور کامل قابل استفاده نخواهد بود. ولی چیزی که باعث خشنودی است برطرف کردن برخی ابهامات موجود در خصوص این آپدیت‌ها از سوی مایکروسافت است.

به‌گفته مایکروسافت: «مود گیمی که به‌زودی ارائه می‌شود، به‌گونه‌ای طراحی و نوشته شده که به کارایی گیمینگ پی‌سی سرعت بیشتری می‌دهد. این مود هم به بازی‌های معمول ویندوز یعنی Win32 کمک می‌کند و هم به عناوین مدرن‌تر یعنی UWP. بنابراین؛ کاربران نیازی به توجه بیش از حد به نوع بازی که انجام می‌دهند؛ ندارند.» مایکروسافت می‌گوید: «به‌زودی خبرهای بیشتری در خصوص نحوه کار آن خواهید شنید.»

این خبر درست زمانی منتشر می‌شود که مایکروسافت توضیحات بیشتری در رابطه با ارتقاهای جدید ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ که طی ماه‌های آینده صورت خواهد گرفت؛ ارائه کرد. قابلیت پخش زنده Beam کانون توجه هر دو پلتفرم است و به کاربر این امکان را می‌دهد تا به‌سادگی بازی‌هایی را که انجام می‌دهد با دیگران به‌اشتراک بگذارد. علاوه بر این؛ ایکس‌باکس وان از یک ویژگی پیشرفته و همیشه در دسترس به‌نام Guide بهره می‌برد که دسترسی سریع به کنترل‌های موسیقی و ضبط بازی را فراهم می‌کند.

هر دو پلتفرم از به‌روزرسانی‌های ایکس‌باکس لایو بهره خواهند برد. با این آپدیت‌های جدید کاربران می‌توانند با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی در ارتباط باشند؛ از فید اکتیویتی که دوستدار فضای اجتماعی است بهره ببرند؛ ابزار بهتری را برای کلوب‌ها و پست‌‌های در جستجوی گروه در اختیار بگیرند و در بازی‌هایی مانند Killer Instinct و World Of Tanks تورنمنت‌های شخصی راه‌اندازی کنند. پس اگر اهل گیم هستید کمی صبور باشید چون خبرهای هیجان‌انگیزی در راه است.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35234 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1395/10/28 تعداد مشاهده: 1785
سافت گذر