کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317999 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه‌ی خدمات اسکایپ در تلفن‌های همراه ژاپنی

اسكايپ با يكي از بزرگ‌ترين شركت‌هاي تلفن همراه ژاپني قرارداد همكاري بسته كه تحت آن خدمات تلفن اينترنتي اين شركت به مشتركان تلفن همراه، پهناي باند، خط ثابت و تلويزيون كابلي عرضه مي‌شود.

قرارداد همكاري اسكايپ با KDDI كه دومين اپراتور تلفن همراه بزرگ ژاپن پس از NTT از نظر شمار مشتركان و ميزان دسترسي است، بزرگ‌ترين فعاليتي خواهد بود كه اسكايپ تاكنون در ژاپن انجام مي‌دهد.

شركت KDDI علاوه بر اين كه دومين شبكه سلولاري بزرگ ژاپن را اداره مي‌كند، كسب و كار تلفن ثابت وسيعي دارد كه ميليون‌ها مشترك عادي و تجاري دارد و يك شبكه فيبر به خانه ملي را اداره كرده و در اپراتورهاي وايمكس و تلويزيون كابلي بزرگ اين كشور نيز سهم دارد.

نخستين حاصل اين همكاري ماه آينده و با عرضه دو تلفن همراه مجهز به سرويس اسكايپ براي فروش، مشاهده مي‌شود. تلفن هاي هوشمند IS01 و IS03 بر مبناي سيستم عامل آندرويد خواهند بود و اسكايپ در سال 2011 به گوشي‌هاي آندرويدي و مبتني بر Brew ديگر عرضه خواهد شد.

اين دو شركت قصد دارند هنگام عرضه اين خدمات برنامه تبليغي با مكالمه اسكايپ به اسكايپ نامحدود بدون هيچ هزينه‌اي اجرا كنند و پس از اتمام اين طرح تبليغاتي، مكالمات صوتي انجام گرفته از طريق اسكايپ در شبكه صوتي KDDI هدايت شده و هزينه خواهد داشت. اين طرح مشابه همكاري اسكايپ با وريزون در آمريكا است.

سرويس سلولاري KDDI كه تحت برند "au" عرضه مي‌شود، 32 ميليون مشترك تا پايان ماه سپتامبر گذشته داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3539 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/07/27 تعداد مشاهده: 1425
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر