کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318000 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نبرد غول‌های گوشی بر سر بازار ایران

درواقع در اختیار داشتن حتی بخشی از بازار کاربران تلفن همراه در ایران به تنهایی برابر با در اختیار داشتن کل بازار چند کشور منطقه است. از این رو تغییرات جدیدی در بازار موبایل ایران در حال وقوع است. تغییراتی که خبر از جابجایی سهم برخی از تولیدکنندگان در این بازار می‌دهد.

نبرد غول‌های گوشی بر سر بازار ایران

بازار مصرف گوشی تلفن همراه در ایران با قریب به 54 میلیون کاربر تلفن همراه و نیاز سالانه به 12 میلیون گوشی، به بازاری استراتژیک برای تولیدکنندگان تلفن همراه تبدیل شده است.
این موضوعی است که در سخنان مدیران منطقه ای بسیاری از تولیدکنندگان گوشی مشهود بوده و به صراحت نیز اعلام می‌کنند که به هیچوجه امکان چشم‌پوشی از این بازار را ندارند.

درواقع در اختیار داشتن حتی بخشی از بازار کاربران تلفن همراه در ایران به تنهایی برابر با در اختیار داشتن کل بازار چند کشور منطقه است. از این رو تغییرات جدیدی در بازار موبایل ایران در حال وقوع است. تغییراتی که خبر از جابجایی سهم برخی از تولیدکنندگان در این بازار می‌دهد.

در حال حاضر تنها تولیدکننده داخلی گوشی ایران تبلیغات قابل ملاحظه‌ای برای کسب سهمی از بازار وطنی به کار بسته است. شاید در نگاه اول به نظر رسد که این تولیدکننده با ضعف شدید در تنوع مدل مواجه است، اما واقعیت آن است که تولیدکننده داخلی با شناخت دقیق از نیاز و علاقه مندی‌های مصرف کنندگان ایرانی توانسته توجه بخشی از خریداران را به خود جلب کند.

آلکاتل پس از حدود 13 سال دوباره به ایران بازگشته تا این شرکت گوشی‌ساز فرانسوی جان تازه‌ای بگیرد. عرضه نزدیک به 20 مدل از گوشی‌هایی که قیمت پایه آن 20 تا 80 هزارتومان است، خبر از هدف‌گیری بازار مصرف کنندگان کم درآمد و میانی ایران دارد. بنا بر بررسی‌های این شرکت، 80 درصد کاربران گوشی در ایران، مشتری گوشی‌های با قیمت پایین و متوسط هستند و آلکاتل قصد دارد ده درصد از این کاربران را تا سال آینده از آن خود کند.

نوکیا به عنوان بزرگترین و پرفروش ترین تولیدکننده گوشی در دنیا نیز اگرچه روزهای خوبی را به علت تغییرات جهانی مدیران خود سپری نمی‌کند، اما بازار ایران یکی از معدود بازارهایی بود که اندکی پس از جابجایی مدیران ارشد نوکیا به ایران نیز سرایت کرد.

نوکیا هفته گذشته در حالی مدیرکل و مدیر بخش فروش و بازیابی ایران را تغییر داد که شنیده‌ها حکایت از کاهش سهم این غول گوشی‌ساز در ایران دارد. آیفون هم بدون نیاز به شبکه رسمی و به سبک خاص آمریکایی‌ها توانسته با سروصدای زیادی به بازار ایران راه یابد.

اینگونه است که اندکی بعد از معرفی جدیدترین مدل این گوشی در آمریکا و قبل از عرضه رسمی به دنیا، می‌توان در ویترین فروشگاه‌هایی ایرانی نیز آنها را یافت. اچ تی سی نیز سهم خود را از بازار ایران یافته و به نظر می‌رسد از همین سهم به دست آمده راضیست.

دو گوشی‌ساز و دو رقیب قدیمی ال‌جی و سامسونگ نیز نوسان‌های همیشگی خود را داشته و البته سهم کمی از بازار ایران ندارند. اگرچه بحث تحریم ایران و ورود کره جنوبی به این مقوله می‌تواند بر وضعیت این دو شرکت تاثیر قابل ملاحظه‌ای داشته و در صورت وضع محدودیت‌هایی از سوی ایران، سهم و بازار خود در ایران را از دست بدهند.

به مجموعه این شرکت‌ها باید انبوهی از گوشی‌های چینی با مارک‌های مختلف را نیز اضافه کرد که هر قدر هم به کیفیت، امکانات، گارانتی و خدمات پشتیبانی آنها اشکالاتی وارد باشد به هر حال به پشتوانه قیمت پایین و علاقه برخی از ایرانی‌ها سهم خود را از این بازار مهم و تعیین کننده دارند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3543 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1389/07/27 تعداد مشاهده: 1594
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر