کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751012428 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318000 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

«وسترن دیجیتال» اولین هارد دیسک «۳ ترابایتی» دنیا را معرفی کرد

تاکنون هر دو شرکت سیگیت و وسترن دیجیتال هارد دیسک‌های اکسترنال ۳ ترابایتی خود را به بازار معرفی کرده‌اند اما این بار وسترن دیجیتال در عرضه هارد درایو اینترنال یا داخلی بر رقیب خود پیشی گرفت و اولین هارد درایو ۳ ترابایتی را به بازار عرضه کرد.

محصول جدید وسترن دیجیتال که از سری معروف به خاویار سبز این شرکت است که حدودا ۲ سال پیش هارد دیسک‌هایی با ظرفیت ۲ ترابایت آن عرضه شده بود.

اما پس از عرضه ظرفیت ۲ ترابایت این بار این شرکت ظرفیت ۲٫۵ ترابایت و ۳ ترابایت را با هم به بازار معرفی کرده است که به تکنولوژی رابط کنترل پیشرفته میزبانی (Advanced Host Controller Interface) و (compliant Host Bus Adapter)  مجهز هستند تا تا هر دو سیستم عامل ۶۴ بیتی ویندوز ۷ و مکینتاش OS X Snow Leopard در کنار  ویندوز ویستا ۳۲ بیتی و باقی پلاتفرم‌های ویندوز ۷  به راحتی با این محصولات کنار بیایند و کاربران در شناسایی آنها توسط  سیستم‌عامل‌های قدیمی و نبود درایو برای ظرفیت‌های بالا روبرو نشوند.

به دلیل محدودیت سیستم‌عامل‌های ویندوز ۳۲ بیتی و مادربردهای موجود در بسیاری از رایانه‌ها هارد درایو‌های بزرگتر از ۲٫۱۹ ترابایتی نمی‌توانند به طور کامل مورد استفاده قرار بگیرند و تکنولوژی رابط کنترل پیشرفته میزبانی (Advanced Host Controller Interface) این مشکل را مرتفع کرده و به این سیستم‌عامل‌ها اجازه می‌دهد که این هارد درایوها را شناسایی کرده و از تمام ظرفیت آنها بهره‌مند شوند.

هارد درایو ۳٫۵ اینچی جدید وسترن دیجیتال از چهار صفحه ۷۵۰ گیگابایتی تشکیل شده و تراکم موجود در این صفحات نوید مصرف برق پایین‌تر و گرمای پایین‌تر و کم سرو صداتر رایانه شما را می‌دهد.

هارد درایو ۳ ترابایتی خاویار سبز وسترن دیجیتال با قیمت ۲۳۹ دلار و ظرفیت ۲٫۵ ترابایتی آن با قیمت ۱۸۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3562 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1389/07/29 تعداد مشاهده: 1429
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر