کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318000 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

6 ترفند برای افزایش عمر قطعات با تهویه مطبوع کیس


همان‏طور که به فصل زمستان نزديک مي‏شويم، استفاره از وسايل گرمازا همانند بخاري و شوفاژ شروع مي شود و بدين ترتيب دماي هواي محيط داخل منزل يا محيط کار نيز افزايش مي‏يابد. به تناسب همين تغييرات دماي داخل کيس سيستم نيز افزايش مي‏يابد. امروزه بسياري از کارشناسان IT معتقدند که خنک کردن قطعات کيس به افزايش کارکرد و طولاني شدن عمر قطعات کمک شاياني مي‏کند. يکي از وسايل بسيار پرکاربرد در سيستم‏هاي رايانه‏اي و حتي سرورها فن‏ها مي‏باشند که اهميت زيادي در خنک‏سازي و تهويه سيستم دارند. در اين ترفند به معرفي 6 راهکار براي تهويه مطبوع محيط داخل کيس مي‏پردازيم.

1- هر هفته درب کيس خود را باز کنيد و تمامي فن‏ها، بويژه فن CPU را تميز و گردگيري کنيد.

2- هرگز با جاروبرقي و وسايل مشابه فن‏ها را تميز نکنيد، اين کار باعث مي شود فن‏ها با سرعت به چرخش درآيند و سبب گرم شدن ناگهاني موتور فن شده و از عمر مفيد آن بشدت مي‏کاهد و حتي ممکن است فن ديگر کار نکند. شما مي‏توانيد از دستمال با چند قطره آب براي تميز کردن استفاده کند.

3- اگر کيس شما داراي جايگاه‏‏هاي ويژه فن است، فن را به اين جايگاه‏ها اضافه کنيد. با نگاه کردن به اطراف کيس خواهيد ديد که جاهاي خالي براي نصب فن وجود دارد يا خير. همچنين جعبه‏هاي کيس انواع مختلفي دارند که شما مي‏توانيد براي تهويه بهتر از کيس‏هايي که جايگاه فن بيشتري دارند استفاده کنيد.

4- اگر قصد خريد فن براي قطعاتي نظير CPU ،Power، کارت گرافيک و جعبه کيس را داريد از فروشنده بخواهيد يک فن با دور چرخش بالا و پره‏هاي زياد به شما بدهد. اين فن‏ها به خاطر سرعت و پره‏هاي بيشتر در افزايش تهويه مطبوع به شما کمک خواهند کرد. همچنين چند سالي است که فن‏هاي آبي دربازار يافت مي‏شود که کمي گران قيمت هستند، اگر از نظر مالي مشکلي نداريد پيشنهاد مي‏کنيم از اين فن‏ها استفاده کنيد تا دما را به حداقل کاهش دهند.

5- با کوچکترين صداي فن‏ها، سريعاً چک کنيد چه مشکلي پيش آمده که سبب ايجاد صدا شده است. بيشترين عوامل صدا به دليل تماس فن‏ها با يک شئ خارجي مثل کابل‏ها، گرد و خاک شديد دور فن و يا نيم‏سوز شدن فن‏ها مي‏باشد.

6- فن CPU يکي از مهم‏ترين و حساس‏ترين فن‏هاي کيس است. سرعت و راندمان دماي CPU و مادربورد سيستم خود را از تنظيمات BIOS سيسم دنبال کنيد. همچنين اگر احساس مي کنيد سيستم بدون دليل Reset مي‏شود و يا پي‏در‏پي هنگ مي‏کند و يا کند عمل مي کند ابتدا فن CPU را با توجه به توضيحاتي که داده شد چک کنيد
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3577 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: ترفندستان تاریخ خبر: 1389/08/01 تعداد مشاهده: 1385
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر