کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317845 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

استفاده از هوش مصنوعی برای تشخیص انتقال فاز

شبکه‌های عصبی برای رسیدن به جواب در زمینه‌ی تشخیص فاز تنها به چندصد اتم نیاز دارند.

استفاده از هوش مصنوعی برای تشخیص انتقال فاز

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛تشخیص انتقال فاز یا حالات نامتعارفی از مواد که هنگام انتقال نامعمول پیش‌ می‌آيد‌ (مانند ابررسانا شدن یک ماده یا تغییر ویژگی‌های مغناطیسی آن) برای انسان مشکل است. با این حال شاید در آینده این مشکل حل شود. در دو تحقیق جداگانه نشان داده شده است که می‌توان تشخیص این حالات و ماهیت انتقال فاز را به سیستم‌های عصبی آموزش داد. مشابه تمام سیستم‌های تشخیص بر مبنای هوش مصنوعی، برای این کار نیز از آموزش تصویری، در این مورد تصاویر مربوط به مجموعه ذرات، برای شبکه‌های عصبی استفاده شده است؛ به گونه‌ای که این شبکه‌ها می‌توانند انتقال فاز را به صورت مستقل تشخیص دهند. هوش مصنوعی می‌تواند این کار را با دقت بسیار زیاد (خطای کم‌تر از ۰.۳ درصد برای دمای یک انتقال فاز)، انجام دهد و برای تشخیص انتقال فاز کافی است تا تنها به چند صد اتم «نگاه کند».

سیستم یادگیری ماشین در این حوزه بسیار سودمند است، چرا که شما مجبور نیستید چیزی را که به آن نگاه می‌کنید، با جزییات کامل درک کنید. شما می‌توانید بفهمید که چه شرایطی باعث شروع انتقال فاز می‌شود، بدون این که نیازی باشد تا بدانید آن‌ها چه چیزی هستند و همین‌طور از لحاظ نظری می‌توانید تغییرات پیشین نامشخص را تشخیص دهید.

هنوز تا مرحله‌ی استفاده از یافته‌های این تحقیقات مسیر زیادی پیش رو است. تشخیص انتقال‌های شناخته‌شده در محیط آزمایشگاهی، جایی که می‌توانید تعداد ذرات را محدود کنید، آسان است؛ اما در محیط واقعی که در آن حجم بسیار زیادی از ذرات وجود دارد، انجام این کار بسیار مشکل است. با این حال اگر دانشمندان موفق به انجام این کار شوند، می‌توانند رفتارهای تجدیدشونده‌‌ی ناشناخته‌ای را کشف کنند که منجر به بهبود کیفیت محصولات خواهد شد، مانند ابررساناهایی با ویژگی‌های بهتر.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35772 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/12/10 تعداد مشاهده: 1545
سافت گذر