کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751012428 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318000 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نمایشگاه فرصت مناسبی است تا رسانه‌ها انتظارات مخاطبان را دریابند

هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها عصر امروز افتتاح شد.

محمدعلي رامين - معاون امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي - به‌عنوان نخستين سخنران مراسم افتتاحيه هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها، با بيان اين كه رسانه‌هاي حاضر از هر جاي جهان در نمايشگاه امسال ميزبانان بازديدكنندگان هستند، ‌اظهار كرد: نمايشگاه مطبوعات مي‌تواند فرصت مناسبي باشد تا رسانه‌ها در تعاملي رو در رو، انتظارات مخاطبان را دريابند و نيز رسانه‌هاي داخلي و خارجي به تبادل تجربيات با يكديگر بپردازند.

او گفت:‌ امسال با جهش نسبت قبولي از نظر كيفي و كمي در نمايشگاه و جشنواره مواجه بوديم، هرچند معتقديم تا رسيدن به يك جايگاه مطلوب فاصله نسبتا زيادي داريم.

وي با يادآوري اينكه نمايشگاه سال گذشته 480 غرفه داشت، ‌گفت: نمايشگاه امسال با 700 غرفه كه 600 غرفه آن تاكنون تكميل شده است، برپاست.

او همچنين گفت: دو هزار و 400 رسانه فعال از سراسر كشور در نمايشگاه امسال حاضرند. هزار و 600 نشريه استاني و بيش از دو هزار نشريه دانشجويي در اين بين ديده مي‌شوند. امسال هم‌چنين 175 نشريه و خبرگزاري از 55 كشور جهان داريم كه نسبت به 44 نشريه و خبرگزاري سال گذشته از 28 كشور رشد قابل توجهي داشته است.

رامين هم‌چنين اظهار كرد: در اين نمايشگاه‌ جشنواره‌هاي جانبي هم‌چون جشنواره نشريات دانشجويي، رسانه و فرهنگ، جلوه‌هاي رضوي، نماز و رسانه و رسانه‌نگاران زن جهان اسلام را برگزار مي‌كنيم.

او با بيان اين كه از بين 30 نفر از برگزيدگان رسانه‌هاي جهان اسلام و زنان فعال در آن براي نخستين بار برترين رسانه‌نگار زن جهان اسلام را معرفي مي‌كنيم، به نام هر يك از روزهاي برگزاري نمايشگاه اشاره و اظهار كرد: رسانه‌ها و فرهنگ كار و همت مضاعف،‌ رسانه‌ها و تحول اقتصادي، هدفمند كردن يارانه‌ها، رسانه‌ها و رسالت رسانه‌هاي حرفه‌يي، رسانه‌ها و نقش مساجد در جامعه اسلامي، رسانه‌ها و جنگ نرم و مقاومت اسلامي،‌ رسانه‌ها و نظام امت، امامت و رسانه‌ها و جهان اسلام و نجات فلسطين عناوين روزهاي نمايشگاه هفدهم است.

وي به برگزاري نشست‌هاي جانبي در حاشيه نمايشگاه امسال اشاره و با عنوان اينكه غرفه‌اي به نام دولت براي حضور مسوولان دولتي و پاسخ به سوالات در نمايشگاه امسال برپا است، گفت: هنوز در عرصه رسانه‌ها در حد و اندازه ملت و نظام اسلامي جلوه‌گر نشده‌ايم، اميدواريم با همت عالي اهالي رسانه، عرصه جهان را ميدان فعاليت رسانه‌هاي خود ببينيم. رسانه مرز جغرافيايي نمي‌شناسد و اهالي آن بايد آرام آرام ميدان فعاليت خود را عرصه جهاني ببينند.

او خاطر نشان كرد: نسل جواني در رسانه‌ها داريم كه هرچند تازه‌كارند اما با انرژي فعاليت مي‌كنند و آمادگي دارند با كشورها به خصوص جهان اسلام و به ويژه كشورهاي همسايه جدي‌تر و جامع‌تر همكاري داشته باشند تا اخبار منطقه خودمان را از طريق رسانه‌هاي خود منتشر كنيم.

وي در پايان با اشاره به خبري مبني بر حضور رييس‌ جمهور در مراسم افتتاحيه نمايشگاه هفدهم گفت: تا آخرين دقايق قرار بر آمدن ايشان بود كه به دليل مشغله فراوان نيامدند اما وعده مي‌دهيم كه تا پايان نمايشگاه از حضور وي بهره‌ ببريم. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3594 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/08/04 تعداد مشاهده: 1227
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر