کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751012428 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318001 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پای اینترنت به بلندترین نقطه جهان رسید(از قله اورست آنلاین شوید)

اکنون دیگر کوهنوردان جهان قادر خواهند بود که صفحه فیس‌بوک خود را از بلندترین نقطه جهان به‌روزرسانی کنند.

بنا بر این گزارش یک شرکت مخابراتی خصوصی امکان اتصال به اینترنت را در قله اورست پس از آن که اولین پوشش مخابراتی ۳G، اردوگاه کوهنوردان در بلندترین قله جهان را تحت پوشش خود قرار داد، فراهم کرد.

برخورداری از امکان برقراری ارتباط با اینترنت در بلندترین نقطه از جهان مطمئنا به یاری ده‌ها هزار نفر از کوهنوردان جهان که به مصاف قله اورست می‌روند، خواهد آمد.

پیش از این و در نبود امکانات مخابراتی در منطقه برقراری ارتباط توسط کوهنوردان در اورست و استفاده از آن برای ارتباط با خانواده برای آنها ارزان تمام نمی‌شد چرا که این ارتباط با استفاده از خدمات تلفن‌های ماهواره‌ای گران‌قیمت صورت می‌گرفت.

شرکت مخابراتی نپالی ان‌سل اعلام کرده است که تجهیزات جدید این شرکت اولین امکان شبکه۳G  در اردوگاه کوهنوردان در اورست به بلندای ۸۸۵۰ متر خواهد بود.

پازی کویزتینن مدیر این شرکت در گفتگو با خبرنگاران در کاتماندو با اشاره به برقراری تماس از ارتفاع ۵۳۰۰ متری، جائیکه کوهنوردان صعود واقعی خود به اورست را آغاز می کنند، می‌گوید: امروز ما پرارتفاع‌ترین تماس ویدیوئی جهان را از اورست برقرار کردیم.

این شرکت در بیانیه خود آورده است که امکان جدید این شرکت باعث خواهد شد تا بتوان با استفاده از اینترنت تصاویر ویدیوئی را ارسال کرد و از آن برای ارسال نامه‌های الکترونیکی برای تماس با دوستان و خانواده استفاده کرد که بسیار ارزان‌تر از متوسط قیمت تلفن‌های ماهواره‌ای خواهد بود.

این شرکت در بیانیه خود به این موضوع اشاره‌ای نکرده است که آیا کیفیت خدمات ارتباطی این شرکت در اورست بهتر از خدمات ارتباطی در کشور ما خواهد بود که بنا بر تبلیغات یکی از شرکت‌های مخابراتی قادر به شنیدن کیفیت ضربان قلب از پشت گوشی هستید..!؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3633 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1389/08/08 تعداد مشاهده: 1444
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر