کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751012428 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318001 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ترفند: یک اشتباه رایج در خنک نگه داشتن سیستم

شاید شما نیز افرادی را مشاهده کرده اید که برای خنک نگه داشتن سیستم درب کیس را باز می کنند. آیا این بهترین روش خنک نگه داشتن کامپیوتر است؟ هم اکنون ترفندی را به شما آموزش خواهیم داد که با استفاده از آن می توانید سیستم خود را به طور صحیح و بهینه خنک سازید.

بعضی از کاربران به اشتباه فکر میکنند که اگر یک طرف کیس را باز بگذارند این عمل موجب خنک شدن اجزای داخلی کامپیوتر میشود. این تصور نادرست است!
زیرا هنگامی که یک طرف کیس باز باشد هوایی که در اثر کار کردن فن تولید میشود مسیر مشخصی برای حرکت کردن نخواهد داشت و نمیتواند به درستی در میان اجزایی که اطرافش هستند بچرخد.
این عمل موجب میشود که سیستم نسبت به قبل گرمتر شود. ولی اگر فن سیستم خراب است و شما چاره ای جز برداشتن در کیس ندارید دقت کنید که یک پنکه یا کولر مستقیمأ پشت کیس را خنک نگه دارد. همانطور که میدانید گرمای زیاد باعث به وجود آمدن خطا و یا خراب شدن وسایل داخل کیس میشود. علاوه بر این کیسی که درش بسته باشد گرد و غبار کمتری در آن جمع میشود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3685 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: ترفندستان تاریخ خبر: 1389/08/13 تعداد مشاهده: 1576
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر