کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317855 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ذنی‌مکس از سامسونگ شکایت می‌کند

کمپانی بازی‌سازی ذنی‌مکس از سامسونگ به دلیل نقض قانون کپی‌رایت در هدست گیر وی‌آر شکایت کرده است.

ذنی‌مکس از سامسونگ شکایت می‌کند

شرکت ZeniMax اوایل امسال از آکیولس به دلیل نقض قانون کپی‌رایت شکایت کرد و توانست ۵۰۰ میلیون دلار از این شرکت غرامت بگیرد. این موضوع باعث شده است که ذنی‌مکس از سامسونگ نیز به دلیل نقض قانون کپی‌رایت در هدست گیر وی‌آر شکایت کند. این شرکت ادعا می‌کند که سامسونگ از تکنولوژی اولیه‌ی آکیولس که به‌طور غیرقانونی توسط جان کارمک، مدیر ارشد تکنولوژی آکیولس، استفاده شده بود، بهره برده است.

کارمک که شرکت نرم‌افزاری خود را با نام id Software در سال ۲۰۰۹ به ذنی‌مکس فروخته بود، یکی از توسعه‌دهندگان اصلی هدست گیر وی‌آر سامسونگ به شمار می‌رود. گرچه سامسونگ هدست گیر وی‌آر را عرضه کرده، روی آن عبارت «نیرو گرفته از آکیولس» حک شده است و بهینه‌سازی نرم‌افزاری آن عمدتا حاصل کار جان کارمک بوده است. طبق ادعای ذنی‌مکس، موفقیت جان کارمک در آکیولس به خاطر نرم‌افزارهایی بوده که او در ذنی‌مکس توسعه داده است.

ذنی‌مکس مدعی است که جان کارمک مخفیانه یکی از کارمندان آکیولس را با نام مت هوپر به شرکت id Software آورده تا با همکاری او، «نقشه حمله‌ای» برای واقعیت مجازی موبایل تدارک ببینند و سپس آکیولس تکنولوژی به‌دست‌آمده را به سامسونگ بفروشد. همچنین در شکایت ذنی‌مکس آمده است که هدست گیر وی‌آر از برخی کدهای به‌کاررفته در آکیولس ریفت استفاده می‌‌کند.

استدلال ذنی‌مکس این است که سامسونگ در زمان توسعه‌ی گیر وی‌آر از شکایت این شرکت علیه آکیولس آگاه بوده؛ اما بدون توجه به این شکایت، به توسعه‌ی گیر وی‌آر ادامه داده است و در عین حال، برای استفاده از پتنت‌های ذنی‌مکس از این شرکت اجازه نگرفته است. در پایان شکایت ذنی‌مکس، مدیران آکیولس به نقض کپی‌رایت و زیر پا گذاشتن پیمان‌نامه‌ی عدم افشا متهم شده‌اند.

این شکایت رسما سامسونگ را به نقض کپی‌رایت شرکت ذنی‌مکس متهم کرده است و اتهامات دیگری همچون دزدیدن اسرار تجاری، رقابت ناسالم و کسب ثروت از راه‌های غیرقانونی متوجه سامسونگ می‌کند. این پرونده از پرونده قبلی آکیولس تأثیر خواهد پذیرفت؛ اما در پرونده‌ی آکیولس، هیئت‌ منصفه اتهام دزدیدن اسرار تجاری را رد کرد.

جان کارمک نیز در حال حاضر از ذنی‌مکس شکایت کرده است تا آخرین قسط پول خود از فروش شرکتش را دریافت کند. ذنی‌مکس به دلیل شکایتی که از جان کارمک داشته، از پرداخت آخرین قسط خودداری کرده است. البته جنگ حقوقی ذنی‌مکس و آکیولس ادامه دارد و آکیولس می‌خواهد در دادگاه استیناف حکم را به چالش بکشد و ذنی‌مکس قصد دارد استفاده از نرم‌افزار آکیولس را با حکم دادگاه متوقف کند. ذنی‌مکس می‌خواهد از سامسونگ غرامت دریافت کند و ممکن است قصد داشته باشد استفاده از کدهای آکیولس را در هدست گیر وی‌آر متوقف کند. سامسونگ به سؤالات در این زمینه پاسخی نداد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36891 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/02/27 تعداد مشاهده: 1685
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر