کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751012428 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318001 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سلول‌های خاکستری مغز خود را با این بازی به کار بیندازید!

«سلول خاکستری» عنوانی است که همواه ما را به یاد «هرکول پوآرو» کارآگاه معروف بلژیکی سری داستان‌های «آگاتا کریستی» نویسنده انگلیسی، می‌اندازد اما این بار این عنوان به اولین بازی اختصاصی ماجراجویانه از نویسنده مشهور بازی‌های ویدیوئی «جین جنسن» پس از انتشار «شوالیه گابریل ۳» تعلق یافته است که از فردا به بازار عرضه خواهد شد.

بازی ویدیوئی سلول خاکستری (Gray Matter)

داستان از هم آمیخته شدن اتفاقات وهم‌آور با رخدادهای فراطبیعی نشات می‌گیرد آن هم به بهترین حالت سبک جنسن. دیوید استایلز دکتر نوروبیولوژیست که یکی از کاراکتر های اصلی داستان بازی به حساب می‌آید پس از، از دست دادن همسرش در یک تصادف وحشتناک در چندین سال پیش، گوشه‌گیر و تنها شده و به ندرت از خانه کوه‌پایه‌ای ترسناک خود در یکی از ایالت‌های بریتانیا بیرون می‌آید.

بازی ویدیوئی سلول خاکستری (Gray Matter)

داستان اصلی این گونه شکل می‌گیرد که وقتی «سامانتا اورت» دانش‌آموز و نوازنده خیابانی در پلکان خانه دیوید ظاهر می‌شود و ناگهان این دختر تبدیل به دستیار آقای دکتر می‌شود، مهاجری آمریکایی که به بیشتر نقاط اروپا در طول این سال‌ها مسافرت کرده است اما حالا اولین دستورالعمل وی این است: پیداکردن شش موضوع مورد آزمایش در دانشگاه آکسفورد به عنوان یکی از تجربه‌های کسب شده توسط دکتر استایلز. در این راه کاوش و تحقیقات ناخواسته و سهوا آغاز می‌شود اما سپس حوادث غیرقابل توضیح باعث پایداری آن می‌شود.

بازی ویدیوئی سلول خاکستری (Gray Matter)

در این بازی بازیکنان کنترل هر دو کاراکتر بازی یعنی دکتر دیوید استایلز و سامانتا اورت را برای  مشخص کردن رمز و رازها  و پیداکردن حقیقت در اختیار دارند. در بازی ویدیوئی باکیفیت سلول خاکستری (Gray Matter) شما درگیر سوال‌هایی در خصوص ذات حقیقت و قدرت افکار انسان در ساختن و شکل دادن دنیا هستید.

بازی ویدیوئی سلول خاکستری (Gray Matter)

خصوصیات بازی:

یک بازی اکتشافی کلاسیک زیبا از داستانی پرفروش از نویسنده ی آثار اکتشافی و کاراگاهی «جین جنسن» که در هشت قسمت و از داستانی تیره و تاریک در سبک نوشته‌های وهم‌آور تشکیل شده است.

دو شخصیت قابل بازی: سامانتا و دکتر استایلز

استفاده از حقه‌های جالب و ابتکاری در طول بازی از طرف شخصیت‌ها.

این بازی در ژانر ماجراجویی و از سوی شرکت بازی‌سازی ویزارباکس تولید شده و از سوی شرکت دی‌تی‌پی ای‌جی و آناکوندا به بازار عرضه شده است.

تاریخ عرضه این بازی در ۱۲ نوامبر (هفته آینده) خواهد بود و فعلا تنها برای بازی در رایانه های خانگی و به زبان انگلیسی عرضه شده و برای سنین بالای ۱۶ سال مناسب خواهد بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3717 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1389/08/17 تعداد مشاهده: 1920
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر