کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751012428 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318001 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه‌ی خدمات پیامک تلفن ثابت در ایران تله‌کام 2010

مديرکل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران از حضور 100 شرکت به‌طور متمرکز و تحت عنوان گروه شرکت‌هاي مخابرات ايران در يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي صنايع مخابرات و اطلاع‌رساني (ايران تله‌کام 2010) خبر داد.

دکتر داوود زارعيان با بيان اينکه با تصويب مجمع عمومي مخابرات ايران، مقرر شد تمامي شرکت‌هاي گروه مخابرات ايران به‌صورت متمرکز تحت يک مديريت واحد در نمايشگاه بين‌المللي تله‌کام حاضر شوند، اظهار كرد: شرکت مخابرات ايران، شرکت‌هاي مخابرات استاني، مخابرات استان تهران، تاليا، ارتباطات سيار ايران، مبين نت، مبين ايران و آريا سل امسال در سالن‌هاي 6 و 7 نمايشگاه آخرين اقدامات و خدمات خود را در معرض ديد عموم قرار مي‌دهند.

وي هدف از حضور شرکت مخابرات ايران در نمايشگاه تله‌کام را معرفي توانمندي‌هاي گروه شرکت‌هاي مخابرات ايران، خدمات در حال ارائه و برنامه‌هاي آينده اين شرکت‌ها عنوان کرد و گفت: تعامل با ساير شرکت‌هاي حاضر در نمايشگاه نيز از ديگر اهداف حضور در اين نمايشگاه‌ها است.

زارعيان با بيان اينکه به شرکت‌هاي زيرمجموعه شرکت مخابرات ايران اجازه داده شده تا در صورت تمايل به شرکت‌هاي همکار خود نيز در اين سالن‌ها غرفه‌اي تخصيص دهند، اضافه کرد: برخي از شرکت‌هاي زيرمجموعه مخابرات امسال با چند گروه جديد خدماتي و آموزشي در اين نمايشگاه حضور خواهند داشت.

وي در همين حال از برگزاري کارگاه‌ها و سمينارهاي آموزشي و تخصصي از سوي گروه شرکت‌هاي مخابرات ايران در طول برپايي نمايشگاه تله‌کام 2010 خبر داد و گفت: به‌زودي شرکت‌هاي زيرمجموعه مخابرات برنامه‌هاي متنوع خود را براي ايام برپايي نمايشگاه اعلام مي‌کنند که اطلاع‌رساني مي‌شود.

مدير کل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران با تاکيد بر اينکه امسال براي اولين بار از 5 شرکت مخابرات استاني نيز خواسته شده در نمايشگاه تله‌کام در سالن شرکت‌هاي مخابرات ايران حضور يابند و خدمات خود را به نمايش بگذارند، تصريح کرد: فضايي نيز براي نشريات تخصصي حوزه مخابرات و اطلاع‌رساني تعبيه شده که درصورت تمايل مي‌توانند در اين سالن غرفه داشته باشند.

زارعيان با بيان اين که در نمايشگاه تله‌کام امسال شرکت‌هاي زيرمجموعه مخابرات ايران سرويس‌هاي جديدي را براي نخستين بار عرضه خواهند کرد، گفت: برخي از شرکت‌هايي که به نوعي با مخابرات ايران همکاري دارند نيز در سالن مخابرات ايران حضور خواهند داشت که از جمله آن‌ها مي‌توان به شرکتي که قرار است خدمات پيامک تلفن ثابت را عرضه کند اشاره کرد.

مديرکل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران با اشاره به فضاي 3500 متري گروه شرکت‌هاي مخابرات ايران در سالن 6 و 7 نمايشگاه تله‌کام که 22 تا 25 آبان‌ماه جاري برگزار مي‌شود، تصريح کرد: حضور حداقل 100 شرکت در سالن گروه شرکت‌هاي مخابرات پيش‌بيني شده است.

وي ادامه داد: در غرفه شرکت مخابرات ايران نيز سرويس‌هايي همچون تلفن ثابت اعتباري، NGN ، VOD و خصوصي سازي مطرح و معرفي خواهد شد. همچنين مسوولان مخابرات همه روزه در غرفه‌ها حضور خواهند داشت تا پاسخگوي سوالات بازديدکنندگان و خبرنگاران باشند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3719 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/08/18 تعداد مشاهده: 1277
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر