کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751012428 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318001 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با نسخه جدید بازی «Tom Clancy’s H.A.W.X. 2»، آسمان را تسخیر کن

شرکت یوبی‌سافت امروز شماره جدید بازی مبارزه هوایی خود با عنوان Tom Clancy’s H.A.W.X. 2 را به بازار عرضه کرد. یک بازی مبارزه هوایی که در شعبه رومانی این شرکت تهیه شده و اکنون در آمریکای شمالی در دسترس خریداران قرار گرفته است.

این شرکت در معرفی این بازی اورده است که : “حالا وقت بازی نیست این یک جدال هوایی واقعیست! نبردهای هوایی مجهز آغاز شده اند و حالا تو یکی از عضو های فوق سری اسکادران هوایی H.A.W.X 2 هستی! یکی از افرادی که برای این کار انتخاب شده‌اید! یکی از افراد ممتاز منتخب! که قادر به انجام واکنش‌های ریز و ظریف و فوریست.

tom-clancys-hawx-2-20100825081120940

تو اکنون می توانی از تکنولوزی نشانه گیری هدف در هواپیماهای  بسیار پیچیده که حتی وجودشان در بسیاری از دولت‌ها ممنوع است، برای تسخیر آسمان‌ها بهره ببری!

حالا تو دست به کار می شوی با  تسلط بر هر نکته ظریف و دقیق بهترین هواپیماهای جنگی. تو قرار است به قلمرو  ناشناخته دشمن  واردشوی , ضربه ای فلج کننده وارد کنی و قبل از اینکه دشمن بتواند پاسخی به تو بدهد فرار کنی.

tom-clancys-hawx-2-20101004052048138

تو از تکنولوژی برتر خود برای صدمه زدن به دشمن از راه دور استفاده می کنی و بعد او را به مقابله نزدیک فرا می خوانی برای  جنگی  تن به تن که با استفاده از مغز فولادی  هواپیمایت برای موفقیت در شبیخون زدن استفاده خواهی کرد .

این کارها به راحتی از شما برمی‌آید سوخت‌گیری هوایی و غیره … تو همه این کارها را با حرفه‌ای بودن کامل انجام خواهید داد چرا که یکی از عضو های  HAWX2هستید و یکی از برترین خلبان‌های نظامی که دنیا تا بحال به خود دیده است.”

tom-clancys-hawx-2-20101004052310602

این بازی که فصل جدیدی را در ژانر مبارزه هوایی گشوده است، دارای ویژگی‌های جدیدی نسبت به  نسخه قبلی خود است.

۳۲ هواپیمای جنگی که در ابتدای بازی قادر به انتخاب آنها هستید و ۱۷ هواپیمای دیگر که باید با گرفتن امتیاز و تکمیل کردن مراحل  آنها را به دست آورید.

در این بازی شما قادر به انجام حمله در تاریکی شب و استفاده از تکنولوژی دید در شب هستید و ایجاد پارازیت و ارسال آن برای گریز از تیررس دشمن با اخلال در سیستم راداری آنها از دیگر امکانات جدید آن است.

در این بازی حتی با وجود این امکانات بازی زیاد شما با دسته‌های بازی عادی هم می‌شود بازی را اداره کرد. این بازی به کاملی سری بازی‌های  Ace Combat نمی‌باشد اما ار لحاظ گرافیک و روانی، در رقابت با این دسته از بازی‌ها که در سری اول با فروش نسبتا عالی روبرو شدند، جایگاهی ویژه  یافته است .

حداقل سیستم مورد نیاز برای انجام این بازی :

requir

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3748 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1389/08/20 تعداد مشاهده: 2125
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر