کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751012428 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318002 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارائه‌ مودم اینترنت همراه با قابلیت اتصال به رایانه‌های قابل حمل

معاون بازاريابي و امور مشتريان شركت ارتباطات سيار ايران گفت: همراه اول در نمايشگاه تلكام تبديل گوشي تلفن همراه را به يك همراه چند منظوره محقق مي‌كند.

محمدمهدي عطوفي هدف از حضور شركت ارتباطات سيار ايران را جذب اعتماد مشتركان همراه اول و جذب مشتريان جديد با توجه به فضاي به‌وجود آمده عنوان كرد و گفت: شعار محوري همراه اول در نمايشگاه تلكام امسال "ايده‌هاي نو، خدمات جديد" است كه براي تحقق بخشيدن به اين شعار، امسال سرويس‌هاي متنوعي را در سالن 7 نمايشگاه بين‌المللي به نمايش مي‌گذاريم.

وي با اشاره به حضور 27 شركت داخلي ارائه‌دهنده سرويس‌هاي ارزش افزوده در سالن همراه اول و حضور 3 شركت خارجي همكار از كشورهاي ايتاليا، آلمان و يونان در اين سالن اظهار كرد: در مجموع 30 شركت در زمينه ارائه خدمات ارزش افزوده در غرفه همراه اول حضور دارند و شركت مبين نت نيز به دليل ماهيت كاري خود كه ارائه سرويس‌هاي پهناي باند وسيع با كاربري انتقال اطلاعات برروي رايانه‌هاي شخصي و گوشي‌هاي مجهز است، در سالن همراه اول حضور دارد.

او محوري‌ترين سرويس قابل ارائه همراه اول در نمايشگاه امسال را سرويس” موبايل پيمنت” عنوان كرد و گفت: اين سرويس به صورت عملياتي در سطح نمايشگاه تلكام عرضه مي‌شود و نحوه پرداخت از طريق موبايل براي عموم نمايش داده خواهد شد.

معاون شركت ارتباطات سيار ايران با بيان اينكه بيش‌ترين فضاي غرفه همراه اول در نمايشگاه تلكام به اين سرويس اختصاص يافته است، افزود: برپايي سمينارهاي تخصصي در زمينه موبايل پيمنت با دعوت از كارشناسان مربوطه از ديگر برنامه‌هاي نمايشگاه است.

عطوفي با اشاره به سرويس‌هاي متنوع همراه اول در تلكام گفت: براي اولين بار همراه اول بحث باندلينگ گوشي و سيم‌كارت را خواهد داشت كه پس از نمايشگاه و در طول سال جاري سيم‌كارت با گوشي‌هاي متنوع كه بيش از 10 تا 25 درصد ارزان‌تر از قيمت واقعي آن خواهد بود، به مشتركان ارائه مي‌شود.

وي گفت: همچنين مودم اينترنت همراه از ديگر سرويس‌هاي نمايشگاه است كه با اتصال به رايانه‌هاي قابل حمل امكان استفاده از قابليت‌هاي پروتكل GPRS ،EDGE‌ و 3G‌ را در فضاهاي تحت پوشش ممكن مي‌سازد.

 ستاد خبري نمايشگاه تلكام عطوفي ادامه داد: امسال حضور شركت خدمات اول در زمينه خدمات مشتركين كه سرويس‌هاي در منزل را ارائه مي‌كند، در نمايشگاه معرفي خواهد شد. همپچنين مراسم قرعه كشي طرح‌هاي «همراه ميلاد» و «نويد همراه»، 24 آبان‌ماه در تلكام برگزار مي‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3765 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1389/08/23 تعداد مشاهده: 1623
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر