کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317833 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دوربین دوگانه‌ ایزوسل سامسونگ عمق را اندازه‌گیری می‌کند

سنسورهای دوربین دوگانه‌ی ایزوسل سامسونگ می‌توانند عمق تصاویر را نیز اندازه‌گیری کنند.

دوربین دوگانه‌ ایزوسل سامسونگ عمق را اندازه‌گیری می‌کند

اخیرا شرکت سامسونگ از چهار زیر برند جدید سنسورهای دوربین ایزوسل رونمایی کرده است؛ ایزوسل برایت، ایزوسل دوآل، ایزوسل فست و ایزوسل اسلیم. پیش‌بینی شده است که این شرکت در گوشی گلکسی نوت ۸ از یک دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد. سامسونگ در جریان برگزاری نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ شانگهای، یک سری از ویژگی‌های دوربین‌های دوگانه‌ی ایزوسل خود را به نمایش گذاشت. حالا تعدادی قابلیت جدید مربوط به این نوع دوربین‌ها در اسناد رسمی سامسونگ اضافه شده است.

این‌ سند برای نمایش تکنولوژی‌های آینده‌ی سامسونگ به سرمایه‌گذاران و سهام‌داران ایجاد و در آن به مواردی از جمله تشخیص عمق، بزرگ‌نمایی و بهبود کیفیت تصاویر در شرایط نوری نامناسب اشاره شده است. گفته می‌شود سنسورهای دوربین ایزوسل تمام این ویژگی‌ها را دارند و ممکن است برخی از این قابلیت‌ها را در فبلت مورد انتظار گلکسی نوت ۸ سامسونگ نیز مشاهده کنیم. تشخیص عمق باعث می‌شود پس‌زمینه‌ی سوژه‌ها در تصاویر به حالت محو (افکت بوکه) درآیند. بر اساس شایعات، گلکسی نوت ۸ به یک دوربین دوگانه‌ی پشتی ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود و امکان بزرگ‌نمایی ۳ برابری را هم ارائه خواهد داد.

سامسونگ هم‌اکنون از سنسورهای دوربین ایزوسل و سنسورهای دوربین سونی در گوشی‌های هوشمند رده‌بالای خود استفاده می‌کند؛ اما باید دید در آینده، این غول کره‌ای فقط در گلکسی نوت ۸ از سنسورهای دوگانه ایزوسل خود استفاده خواهد کرد یا خیر. انتظار داریم فبلت رده‌بالای بعدی سامسونگ در ماه آگوست معرفی و در ماه سپتامبر به بازار عرضه شود؛ این یعنی گلکسی نوت ۸ پیش از آیفون ۷ اس و آیفون ۸ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37759 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/04/15 تعداد مشاهده: 1957
سافت گذر