کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751012428 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318002 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تمسخر اپل در جدیدترین آگهی تبلیغاتی شرکت مایکروسافت!

شرکت مایکروسافت در تازه‌ترین آگهی تبلیغات ویدیوئی خود در آستانه عرضه نسخه بلو-ری فیلم آواتار رایانه‌های موسوم به مک شرکت اپل را به خاطر عدم برخورداری از این سیستم عامل به باد تمسخر گرفت.

Windows-Mac

در این آگهی تبلیغاتی ویدیوئی که در کانال رسمی ویندوز در یوتیوب قابل مشاهده است این شرکت در یک سرزمین خیالی یک هواپیمای در حال پرواز را نشان می دهد که در داخل هواپیما دو رایانه مشخصا با دو سیستم عامل ویندوز و مکینتاش وجود دارند.

Windows-macWindows-mac1

تمسخر اپل از آنجا اغاز می‌شود که رایانه ویندوز با اشاره به طولانی بودن سفر پیش‌رو شروع به پخش نسخه بلو-ری فیلم اواتار می‌کند که رایانه مک با تعجب از او می‌پرسد که این چیه؟ که ویندوز در پاسخ به او می‌گوید که این بلو-ری است و مک در پاسخ به او ناامیدانه تنها تماشا می‌کند.

Windows-mac2Windows-mac5

در این تیزر تبلیغاتی که با نام “PC & Mac take flight — Avatar & Windows 7″ ارائه شده است، این گونه آمده است که: “شما شاید PC  و مک را به صورت همزمان داشته باشید اما شما در یک پرواز طولانی از دیدن بلوری آواتار در ویندوز هفت خود لذت خواهید برد”.

Windows-mac6Windows-mac8

شرکت اپل با وجود اینکه یکی از ۱۹ حامی اولیه فناوری بلو-ری بود حتی در تازه‌ترین سیستم عامل خود یعنی مکینتاش  ۱۰٫۶٫۵نیز از این  فناوری پشتیبانی نمی کند و این درحالیست که ویندوز با وجود اینکه ابتدا در برابر بلو-ری از  HD-DVD حمایت کرد و با شکست آن به بلو-ری روی آورد از این فناوری پشتیبانی می‌کند.

این بار اول شرکت مایکروسافت نیست و این شرکت در آوریل سال ۲۰۰۹ نیز حملاتی علیه این نقطه ضعف رایانه‌های مک کرده بود که البته آن حملات کمی زیرکانه‌تر برنامه‌ریزی شده بود که گمانه‌زنی‌ها در خصوص پشتیبانی ایکس‌باکس۳۶۰ از بلو-ری را تقویت کرده بود.

انتظار می‌رفت اپل در رایانه‌های جدید خود پشتیبانی از بلو-ری را اضافه کند که که بازهم استیو جابز طرفداران بلو-ری را ناامید کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3777 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1389/08/24 تعداد مشاهده: 1959
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر