کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317861 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عرضه احتمالی قابلیت نمایشگر همیشه فعال، برای گوشی‌های پیکسل گوگل

در آخرین نسخه پیش‌نمایش سیستم‌‏عامل اندروید O، کدهایی وجود دارند که کاربران را به توسعه قابلیت نمایشگر همیشه فعال (AOD) برای گوشی‎های پیکسل امیدوار می‎سازند.

عرضه احتمالی قابلیت نمایشگر همیشه فعال، برای گوشی‌های پیکسل گوگل

کدهای به‌دست‌آمده، اطلاعات چندانی در اختیارمان قرار نمی‌دهد؛ اما حداقل مطمئن هستیم که شرکت گوگل به دنبال عرضه قابلیت نمایشگر همیشه فعال برای گوشی‎های هوشمند خود خواهد بود. اینکه قابلیت مذکور چه زمانی ارائه می‎شود؛ یکی دیگری از مواردی است که انتظار داریم به‏‎زودی مشخص شود. شرکت گوگل به قابلیت نمایشگر همیشه فعال در سیستم‌عامل اندروید O اشاره نکرده است؛ به همین جهت، ممکن است این قابلیت به همراه گوشی‎های پیکسل ۲ در پاییز معرفی شود یا ویژگی مورد اشاره، بخشی از قابلیت‌های سیستم‎عامل اندروید O نباشد. 

قابلیت نمایشگر همیشه فعال برای اولین بار توسط گوشی‌های شرکت موتورولا به نمایش درآمد. البته این ویژگی با آنچه امروز در گوشی‎های هوشمند می‎بینیم، چندان قابل مقایسه نیست؛ زیرا در محصولات موتورولا، نمایشگر تنها با دریافت هشدارهای جدید روشن می‎شود. با این وجود، در گوشی‌های پرچم‎دار ۲۰۱۶ سامسونگ و ال‎جی، قابلیت صفحه‎نمایش همیشه فعال به بلوغ رسیده است و می‎تواند هشدارها، زمان، ساعت و ... را بدون نیاز به آنلاک کردن دستگاه در اختیار کاربران قرار دهد.

ناگفته نماند که قابلیت نمایشگر همیشه فعال، روی گوشی‎های هوشمند مجهز به پنل امولد کارایی بیشتری دارد؛ زیرا تنها بخشی از پیکسل‌های نمایشگر روشن می‎شود؛ این در حالی است که در محصولات مجهز به نمایشگر LCD، تمامی پیکسل‌ها همواره روشن باقی خواهند ماند و تنها روشنایی نمایشگر در کم‏ترین مقدار ممکن تنظیم می‎شود. به همین جهت در محصولات مجهز به پنل امولد و قابلیت نمایشگر همیشه فعال، شارژ کم‏تری از باتری صرف روشن نگه‎داشتن نمایشگر خواهد شد.

توسعه‎دهندگان انجمن XDA، کدهای مربوط به قابلیت نمایشگر همیشه فعال را در آخرین نسخه آزمایشی توسعه‎دهندگان اندروید O یافته‎اند؛ اما استفاده از این قابلیت هنوز در اندروید O امکان‎پذیر نیست. به همین جهت، امکان دارد شرکت گوگل به دنبال بهبود قابلیت مذکور باشد و با توجه به این موضوع، چندان بعید نیست که قابلیت نمایشگر همیشه فعال به همراه اندروید P در سال ۲۰۱۸ معرفی شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 37783 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/04/17 تعداد مشاهده: 1481
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر