کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751012428 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318001 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوشی Ch@t 322 سامسونگ با قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت

اولین تلفن همراه مجهز به هر دو قابلیت صفحه کلید QWERTY و پشتیبانی از دو سیم کارت، تجربه تازه و هوشمندی است که توسط سامسونگ ارائه شده است.

شرکت سامسونگ تلفن همراه Ch@t 322 را معرفی کرد.
باین تلفن همراه جدید، راه کاری مناسب برای کسانی است که به دنبال دستگاهی برای مدیریت زندگی اجتماعی خود هستند و در صورت لزوم، می‌خواهند کسب و کار خود را نیز مدیریت کنند.

JK Shin مدیر بخش ارتباطات سامسونگ در این باره می‌گوید: «ترکیب جالب توجه دو سیم کارت در کنار صفحه کلید QWERTY رکوردی تازه در صنعت تلفن‌های همراه به شمار می‌آید، زیرا می‌تواند سطح جدیدی از آزادی و کنترل را در اختیار کاربران قرار دهد. تلفن همراه Ch@t 322 برای کسانی که در زندگی روزمره خود با افراد زیادی در ارتباط هستند و می‌خواهند در کنار حفظ روابط، تعهدات کاری خود را نیز به انجام برسانند، مناسبترین گزینه است.»

Ch@t 322 راحتی و سادگی بسیاری را به کاربران می‌بخشد.
امکان استفاده از دو سیم کارت در این تلفن همراه باعث می‌شود تا چه برای کار و چه برای تفریح گزینه‌ای مناسب را در اختیار داشته باشیم و در ضمن رابط کاربری آن نیز محیطی بسیار آسان را برای کاربر فراهم می‌کند.
کاربران به کمک Ch@t 322 می‌توانند تمامی جنبه‌های زندگی خود را (چه در خانه، چه در محل کار و چه در زمان تفریح) مدیریت کنند.

مجهز بودن به دو سیم کارت، انعطاف‌پذیری بالایی را به کاربر می‌دهد. یک دکمه مخصوص برای دسترسی سریع به سیم کارت‌ها در نظر گرفته شده و کاربر می‌تواند در هر زمان به هر یک از سیم کارت‌ها دسترسی داشته باشد.
همچنین می‌توان براساس نوع سیستم مخابراتی، میزان آنتن‌دهی و هزینه‌ها، سیم کارت مربوطه را انتخاب کرد و یا زندگی خصوصی را از زندگی کاری خود جدا کرد.

وجود یک Track pad نوری هوشمند در کنار صفحه کلید QWERTY باعث شده تا کار با رابط کاربری بسیار آسان‌تر شود.
امکان استفاده از کلید‌های میان‌بر روی صفحه کلید باعث شده تا دسترسی به قابلیت‌های تلفن و منو‌ها سریع‌تر و راحت‌تر صورت گیرد.
استفاده از کلید‌های میان‌بر در زمان تایپ کردن نیز امکان‌پذیر است که می‌تواند تأثیر بالایی در ساده‌سازی مرور صفحات وب و یا نوشتن یک ایمیل گردد.

همچنین کاربران می‌توانند همواره به شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار همچون Facebook و Twitter دسترسی داشته و گستره وسیعی از امکانات چند‌رسانه‌ای را در اختیار داشته باشند.
گزینه‌هایی برای دسترسی سریع به شبکه‌های ذکر شده روی صفحه آغازین این تلفن همراه قرار دارند که به کاربران امکان دسترسی ساده و آسان به این شبکه‌ها را فراهم می‌سازد.

نوار ابزار Smart home بروزرسانی‌های انجام شده در Facebook و Twitter را نمایش می‌دهد.
نرم‌افزار‌های پیغام‌رسان MSN، Yahoo و Google نیز انجام گفتگو با دوستان را در هر زمان و به سرعت امکان‌پذیر می‌سازد. در ضمن وجود Bluetooth Messenger به کاربران کمک می‌کند تا به کمک رابط بلوتوث و بدون هزینه‌ای با دوستانشان به گفتگو بپردازند.
Auto Pull Email در هر زمان که ایمیل جدیدی به کاربر برسد، او را آگاه ساخته و دیگر نیازی به چک کردن صندوق پستی به طور مداوم برای دیدن ایمیل‌های دریافتی نخواهد بود.

رابط کاربری پیشرفته در کنار DUOS UX امکان ایجاد یادآوری‌های مختلف در صفحه اصلی را می‌دهد. این دستگاه به دوربین 3/1 مگاپیکسلی مجهز بوده و وجود اتصال پر سرعت USB 2.0 امکان انتقال اطلاعات با سرعت زیاد را ممکن می‌سازد.

Ch@t 322 در ماه نوامبر ابتدا در روسیه و سپس در آسیای جنوب شرقی، هند، چین، خاور میانه و آفریقا عرضه می‌شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3817 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1389/08/30 تعداد مشاهده: 1318
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر