کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751012428 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318001 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مروری بر چند وب‌سایت دیدنی

معرفي تعدادي وب‌سايت ديدني در زمينه هاي گوناگون مانند منوهاي فلش، ظاهر وب سايت، متون گرافيكي،‌ بنرها، بانك فونت، ابزارهاي Mac و PC، واحدهاي ارزي و ...

http://flashvortex.com

http://shabakeh-mag.com/Data%5CGallery%5C2010%5C11%5CWebGardi1_s.jpg

اين سايت دامنه گسترده‌اي از منوها و كليدهاي قابل سفارشي‌سازي فلش را در اختيار شما قرار مي‌دهد تا ظاهر سايت وب خود را كمي حرفه‌اي‌تر كنيد. البته نسخه‌هاي رايگان كمي محدودتر هستند و شما نمي‌توانيد تمام گزينه‌هاي موجود مانند سرعت انيميشن و بعضي از رنگ‌ها را در آن‌ها تغيير دهيد.

اين سايت نمونه‌هاي از پيش آماده شده‌اي در دسته‌بندي‌هاي گوناگون مانند منوها، متن‌هاي گرافيكي، بنرها، كليدها و ساعت‌ها را در اختيار شما قرار مي‌دهد كه هر دسته‌بندي شامل تعداد زيادي زيرمجموعه است. با انتخاب هر گزينه، به صفحه‌اي هدايت خواهيد شد كه امكان ويرايش مؤلفه‌هاي مختلف گزينه مورد نظر را در اختيار شما قرار مي‌دهد. حتي اگر به‌خاطر محدوديت گزينه‌هاي رايگان نتوانيد از تمام امكانات اين سايت استفاده كنيد، بررسي نمونه‌هاي مختلفي كه در آن ارايه شده‌اند مي‌تواند ايده‌هاي تازه‌اي را براي شما به همراه داشته باشد.

http://Dafont.com

http://shabakeh-mag.com/Data%5CGallery%5C2010%5C11%5Cwebgardi2_s.jpg

اين سايت يك بانك عظيم از جذاب‌ترين فونت‌هايي به‌شمار مي‌آيد كه تاكنون ديده‌ايد. شما مي‌توانيد هزاران فونت را در Dafont پيدا كنيد كه تمام آن‌ها توسط كاربران مختلف اين سايت در سراسر جهان آپلود شده‌اند. گردش در گوشه ‌و ‌كنار اين سايت و يافتن فونت مورد نظرتان كاملاً ساده و آسان است. براي اين منظور كافي است فونت‌ها را بر اساس دسته‌بندي‌هايي كه در بالاي هر صفحه فهرست شده‌اند بررس كرده و يا فونت مورد نظر خود را بر اساس نام آن جست‌وجو كنيد. اكثر فونت‌هاي قابل بارگذاري بر روي اين سايت، با هر دو نوع سيستم‌هاي PC و Mac سازگار هستند. خبر بهتر اين‌كه فونت‌هاي موجود كاملاً رايگان هستند. در بخش Tools اين سايت، ابزارهاي نرم‌افزاري متنوعي در رابطه با استفاده از فونت‌ها ارائه شده‌اند كه مي‌توانيد بعضي از آن‌ها را به‌طور رايگان دانلود كرده و مورد استفاده قرار دهيد.

 

www.timeanddate.com

http://shabakeh-mag.com/Data%5CGallery%5C2010%5C11%5Cwebgardi3_s.jpg

آيا مي‌خواهيد بدانيد كه همين حالا در يك شهر خاص در يك نقطه ديگر از جهان دقيقاً ساعت چند است؟ آيا تا كنون نياز پيدا كرده‌ايد كه مناطق زماني را به يكدگير تبديل كنيد؟ آيا مي‌‌خواهيد زمان دقيق طلوع و غروب خورشيد را در يك شهر خاص بدانيد؟ شما مي‌توانيد تمام نيازهاي زماني خود را در timeanddate.com برطرف كنيد.

اين سايت به شما امكان مي‌دهد كه زمان جاري را در شهرهاي مختلف جهان مشاهده كرده و حتي يك ساعت رايگان براي سايت خود داشته باشيد. در عين حال، يك ماشين حساب منطقه زماني در اختيار شما قرار دارد كه با استفاده از آن مي‌توانيد تبديل‌هاي مابين مناطق زماني و برنامه‌ريزي قرارهاي خود را انجام دهيد. اين سايت ابزارهاي متنوع ديگري را در اختيار شما قرار مي‌دهد كه به‌طور حتم ارزش بررسي را دارند.

 

www.Xe.com

http://shabakeh-mag.com/Data%5CGallery%5C2010%5C11%5Cwebgardi4jpg_s.jpg

به زبان ساده، Xe.com بهترين سايت تبديل واحدهاي ارزي است كه ما تاكنون ديده‌ايم. البته شايد يكي از مهم‌ترين دلايل براي چنين قضاوتي اين باشد كه وقتي شما براي اولين بار با اين سايت برخورد مي‌كنيد ديگر دليلي براي جست‌وجو به دنبال يك نمونه ديگر براي انجام همين كار نخواهيد داشت. Xe.com يك سايت كامل است كه تمام واحدهاي پول را در بر مي‌گيرد و نرخ تبادل آن‌ها را هر دقيقه نوسازي مي‌كند. شما در هر نقطه‌اي كه به اينترنت دسترسي داشته باشيد مي‌توانيد تمام تبديل‌هاي واحدهاي پولي خود را با اين سايت انجام دهيد و با استفاده از آن واقعاً به هيچ ابزار ديگري نياز نخواهيد داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3827 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: مجله شبکه تاریخ خبر: 1389/09/01 تعداد مشاهده: 1431
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر