کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317848 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اوبر و لیفت، تأثیر چشم‌گیری بر حمل و نقل می‌گذارند

شرکت‌های تازه تأسیس اوبر و لیفت بیشتر از آنچه فکر می‌کنید بر حمل و نقل عمومی و درون شهری تأثیر خواهند گذاشت.

اوبر و لیفت، تأثیر چشم‌گیری بر حمل و نقل می‌گذارند

اگر در یک شهر مدرن زندگی می‌‌‌کنید و به این فکر افتاده‌اید که پس از فروش خودروی شخصی، از سرویس‌های درخواست تاکسی؛ مانند اوبر یا لیفت استفاده کنید؛ باید بگوییم تنها نیستید. مطالعه اخیر در این مورد نشان می‌دهد این سرویس‌ها واقعا بر تعداد افرادی که خودرو می‌خرند تأثیرگذارند. همچنین بر اساس یافته‌های این پژوهش، وجود این سرویس‌ها تعداد دفعات رفت و آمد افراد را کاهش می‌دهد.

اوبر

در مِی ۲۰۱۶ بود که قوانین استخدام راننده‌های این سرویس‌ها در شهر آستین، ایالت تگزاس، سفت و سخت‌ شد و به همین دلیل، فعالیت اوبر و لیفت در این شهر به اتمام رسید. این اتفاق، فرصتی برای پژوهشگران ایجاد کرد تا تأثیر افزایش استفاده از این تاکسی‌های شخصی را بر انتخاب مردم در سرویس‌های مختلف حمل و نقل مطالعه کنند.

مؤسسه‌ی پژوهشی حمل و نقل دانشگاه میشیگان به همراه مؤسسه‌ی حمل و نقل A&M تگزاس و دانشگاه کلمبیا، از ۱۲۰۰ شهروند منطقه‌ی آستین در مورد تغییراتی که پس از رفتن اوبر و لیفت از شهر در وضعیت رفت‌وآمد آن‌ها ایجاد شده است، نظرسنجی کردند. پژوهشگران نوع حمل و نقل، تعداد دفعات رفت‌ و آمد و مالکیت خودروی شخصی شهروندان را در نظر گرفتند.

پس از رفتن اوبر و لیفت از شهر، ۴۱ درصد مردم به استفاده از خودروی شخصی روی آوردند، ۹ درصد خودروی جدید خریدند، ۳ درصد از دیگر سرویس‌های حمل و نقل عمومی استفاده کردند و ۴۲ درصد مردم، از  سرویس‌های درخواست تاکسی آنلاین که هنوز در شهر باقی مانده بودند، استفاده کردند.

همچنین نتایج نشان داد احتمال رفت‌وآمد افرادی که به استفاده از خودروی شخصی روی آورده‌اند در مقایسه با افرادی که از دیگر سرویس‌های درخواست تاکسی استفاده می‌کنند، ۲۳ برابر بیشتر است. علاوه بر این، پژوهشگران دریافتند هر چقدر که فرد از فقدان اوبر و لیفت نارضایتی بیشتری داشته باشد، احتمال خرید خودرو توسط وی بیشتر خواهد شد. احتمال خرید خودرو در ناراضی‌ترین افراد از نبودن اوبر و لیفت، ۵ برابر دیگران بود.

Uber

رابرت همپشایر پروفسورِ مؤسسه‌ی پژوهشی حمل و نقل دانشگاه میشیگان و مسئول اصلی این پژوهش می‌گوید:

بر اساس یافته‌های این پژوهش، سرویس‌های درخواست تاکسی شخصی، باعث تغییر رفتار مردم می‌شوند. با اینکه این پژوهش را نمی‌توان بر کل شهر آستین یا شهرهای دیگر تعمیم داد، ولی مفاهیم مهمی در رابطه با قانون‌گذاران در اختیار می‌گذارد.
به عقیده همپشایر، وقتی قوانین عمومی را در نظر می‌گیریم، این سرویس‌ها مزیت مهمی برای شهرها دارند:

۳۰ درصد افزایش احتمال خرید خودرو در افرادی که از معلق شدن این سرویس‌ها ناراضی‌اند، از سیاست‌گذاری که با کاهش فعالیت این سرویس‌ها مخالف است، حمایت می‌کند.
اوبر

وقتی به ۲۳ درصد افزایش رفت و آمد در نبود این سرویس‌ها توجه می‌کنیم، نیاز به وجود داشتن این سرویس‌ها بیشتر احساس می‌شود.

اوایل سال جاری، پس از ابلاغ قوانین جدید، اوبر و لیفت فعالیت خود را در شهر آستین از سر گرفتند. حالا پژوهشگران این فرصت را دارند تا تأثیر بازگشت این سرویس‌ها را نیز مطالعه کنند. بر اساس نتایج اولیه، بازگشت این ۲ سرویس، رفت و آمد و خرید خودرو را کاهش خواهد داد؛ اما باید صبر کنیم تا نتیجه نهایی مشخص شود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38305 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/05/25 تعداد مشاهده: 1082
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر