کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751012428 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318001 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی دو گوشی جدید و مقرون به صرفه از سوی نوکیا

نوکیا امروز در ادامه تولید انواع گوشی‌های مقرون به صرفه خود، دو گوشی جدید Nokia C2-01 ، ارزان‌ترین گوشی3G نوکیا، و همچنین X2-01 Nokia را، به عنوان مقرون به صرفه‌ترین گوشیQWERTY نوکیا، معرفی کرد.

بدین ترتیب نوکیا می‌تواند ضمن تأمین خواسته علاقه‌مندان به گوشی‌های ساده، دسترسی به اینترنت را راحت‌تر و به شیوه‌ای مقرون به صرفه تر ممکن سازد.

Nokia C2-01
طراحی Nokia C2-01 به کاربران کمک می‌کند تا همواره اطلاعاتی به روز داشته باشند.
این گوشی با داشتن قابلیت‌هایی مانند دوربین 2/3 مگاپیکسلی امکان به اشتراک گذاری آسان عکس را در شبکه‌های اجتماعی مختلف امکان‌پذیر می‌کند.
پخش موسیقی، رادیو FM ، بلوتوث و ارتقای حافظه تا 16 گیگابایت از دیگر امکاناتی است که این گوشی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
Nokia C2-01 یک گوشی سبک، باریک و با طراحی ساده است که در سه رنگ متفاوت مشکی، نقره‌ای تیره و سفید در سه ماهه نخست سال 2011 و با قیمت 70 یورو، بدون در نظر گرفتن مالیات، به بازار می‌آید.


Nokia X2-01
در ادامه موفقیتی که گوشی Nokia C3 به همراه داشت، نوکیا اکنون با یک گوشی QWERTY مقرون به صرفه‌تر به بازار می‌آید.
گوشی جدیدX2-01 Nokia به عنوان جانشین کوچک‌تری از گوشی Nokia C3، با قیمت مناسب، رنگ‌های متنوع و قابلیت‌های بالای خود در پیام‌نویسی مخصوص کاربران جوان طراحی شده است.
صفحه کلید کامل این گوشی به همراه صفحه نمایش افقی 4/2 اینچی QVGA برای تایپ، خواندن و و یرایش ایمیل ایده‌آل بوده و وجود کلیدی مخصوص در صفحه کلید امکان دسترسی سریع به پیام نویسی را فراهم کرده است.
دوربین VGA به همراه رادیو FM و بلوتوث از دیگر امکانات Nokia X2-01 به شمار می‌رود.
با یک کلیک در این گوشی می‌توان موسیقی پخش کرد و در عین حال از خروجی AV 5/3 میلیمتری عالی آن نیز برای اتصال انواع بلندگو یا هدفون استفاده کرد.
حافظه این گوشی را نیز می‌توان با استفاده از کارت حافظه تا 8 گیگابایت ارتقا داد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3836 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1389/09/02 تعداد مشاهده: 1720
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر