کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751012428 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318001 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دعوای دو غول نرم افزاری : اوراکل در مقابل SAP

برخي مواقع، تلنگري ساده مؤثرتر از واکنشي تند است. اين امر مصداق پروندة اول ماه نوامبر است كه دو غول نرم‌افزاري، اس‌اي‌پي و اوراکل، را مقابل هم قرار داد.

اين اختلاف به سال 2005 بازمي‌گردد. در اين سال اس‌اي‌پي شرکت TomorrowNow را که ارائه‌کننده خدمات پشتيباني برخي محصولات او بود خريد. هدف از اين کار دستيابي به برخي مشتريان اوراکل بود. در سال 2007، اوراکل از اس‌اي‌پي شکايت کرد و مدعي شد TomorrowNow به صورت غير قانوني از وب سايت آن‌ها چيزي دانلود کرده است.

اس‌اي‌پي اشتباه TomorrowNow را پذيرفته و با توجه به قانون مالكيت معنوي، با پرداخت120 ميليون دلار به اوراکل بابت جريمه موافقت کرده است. اما دو مشكل باقي است: اول- خسارت: اس‌اي‌پي فکر مي‌کند که براي جبران بايد 40 ميليون دلار بپردازد، در حالي‌كه اوراکل تقاضاي دو ميليارد دلار غرامت کرده است؛ دوم- آيا لئو آپوتيكر (Leo Apotheker)، مدير سابق اس‌اي‌پي و رئيس جديد اچ‌پي(HP) ، در دادگاه حاضر مي‌شود يا خير.


حال، با توجه به دادگاه بعدي، سؤالات اساسي ديگري نيز مطرح مي‌شود:
قوانين شركت‌هاي پشتيباني تحت ليسانس به چه صورت است؟ اوراکل در ژانويه از شرکت پشتيباني ديگري به نام Rimini Street شکايت کرد. اين شرکت هم در مقابل از اوراکل به جرم داشتن رفتار خصمانه شکايت کرد.

به هر حال راي دادگاه به نفع Rimini Street و شركت‌هاي مشابه آن به كسب وكار آن‌ها رونق مي‌بخشد. اكنون بسياري از مشتريان به آسيب‌هاي احتمالي اوراکل و اس‌اي‌پي مي‌انديشند، آن هم در حالي که ديگر به روز نمي‌شوند. آن‌ها از ابزارهاي خود راضي هستند و مي‌توانند هزينه‌هاي نگهداري را نصف كنند .

جدا شدن بسياري از مشتريان در مجادله اس‌اي‌پي و اوراکل بي‌تاثير نيست. هزينه پشتيباني که معمولا 22 درصد از قيمت يك برنامه سالانه است، بخش عمده‌اي از بودجه تكنولوژي شركت‌ها و درآمد فروشندگان نرم‌افزار شده است. براي هر دو شركت، درآمد پشتيباني دوبرابر فروش نرم‌افزار است، آن هم به صورت سود خالص.

اگر تاكنون محاكمه TomorrowNow توجه زيادي را به خود جلب كرده است، به دليل رقابتي تازه و پر هياهو در صنعت است. اين مجادله زماني آغاز شد كه اوراکل سال گذشته ميكروسيستم‌هاي sun را خريد و رقيب اصلي اچ‌پي شد . اين شرايط با استخدام مديرسابق اچ‌پي (توسط اوراكل) يعني مارك هارد در سپتامبر، يك ماه پس از اخراجش، وخيم تر شد. و هنگامي شدت گرفت که اچ‌پي، آپوتيكر را به عنوان قائم مقام برگزيد و او را به عنوان رئيس هيئت مديره گروه جانشين ري لين كرد، كسي كه در سال 2000 و پس از كنار گذاشته شدن لري اليسون رئيس مشهورش از كار اخراج شد.
اليسون، كه در سال‌هاي اخير آرام‌تر شده است، هيئت مديره اچ‌پي را هنگامي كه هارد را اخراج كرد، احمق ناميد. وي پس از انتصاب آقاي آپوتيكر نيز اين کار را احمقانه خواند. اليسون بعدها رئيس جديد اچ‌پي را كه شغل جديد خود را با روز سخت محاكمه اين دو شرکت آغاز كرده بود متهم به دست داشتن در جاسوسي صنعتي كرد.

تمام اين ماجرا جنبه سرگرمي دارد. و ممكن است وال استريت را متاثر كند. اما ممکن است از اين به بعد شركت‌ها آن طور که بايد محصولات اوراكل را نخرند. و البته از خشم روزافزون مشتريان اوراكل و اس‌اي‌پي به دليل پرداخت هزينه‌هاي گزاف پشتيباني و عدم دريافت سرويس کافي نمي‌کاهد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3846 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: آي‌تي ايران تاریخ خبر: 1389/09/03 تعداد مشاهده: 1502
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر