کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751012428 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318002 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چرا «پرندگان خشمگین» با خوک‌ها صلح نمی‌کنند!

اگر شما هم از جمله طرفداران بازی پرندگان خشمگین هستید، آیا تا به حال با خود فکر کرده‌‌ید که چرا پرندگان عصبانی و خوک‌های بدذات در این بازی نمی‌توانند اختلافات خود را کنار بگذارند؟، ویدیویی جدید در یوتیوب به این موضوع پرداخته است.

عصبانیت پرندگان خشمگین، طوفانی عجیب را در دنیای سرگرمی‌ها به راه انداخته و این بازی را به محبوب‌ترین بازی در پلاتفرم آیفون و همچنین شدیدا مورد توجه در پلاتفرم آندروید تبدیل کرده است.

angry birds

اما اگر شما از جمله کاربرانی هستید که اکنون هاج و واج در حال خواندن مطلب بوده و کلا از این بازی بی‌خبرید باید از این موضوع آگاه شوید که این روزها بازی به نام پرندگان خشمگین برای دو سیستم عامل تلفن همراه آیفون و آندروید در دنیا مرسوم  شده که داستان بازی متمرکز بر تلاش پرندگان عصبانی برای نجات تخم مرغ‌های خود از دست خوک‌های بدذات است.

angry birds

اما در فیلم کوتاه دو ونیم دقیقه‌ای که اخیرا بر روی یوتیوب قرار گرفته، پرندگان خشمگین در نهایت برای مذاکره با خوک‌های بدذات به پای میز مذاکره  می‌آیند تا نهایتا شاید این مخامصه پایان یابد و میلیون‌ها دلار هزینه‌ای که مردم بی‌گناه برای خرید این بازی می‌پردازند، به هدر نرود.

اما در این فیلم می‌بینیم که پس از یک مکالمه کوتاه دوباره جنگ بین این دو از سرگرفته می‌شود و حتی این بار شدیدتر به پر و پای هم می‌پیچند.

angry birds

این ویدیو به نام Erez Nehederet (زبان عبری) که به معنی کشور شگفت‌انگیز است به عنوان یک کلیپ تبلیغاتی در کشور اسرائیل نمایش داده می‌شود و حتی برخی ان را دارای معانی سیاسی از جمله نبرد مبارزان فلسطینی و لبنانی با اسرائیل مرتبط دانسته‌اند و البته با توجه به اسراییلی بودن آن نمی‌توان این ایده را نادیده گرفت.

البته اگر این ایده درست باشد تنها چیزی که در شناسایی طرفین به مبان می‌آید این است که پرندگان خشمگین فلسطینی‌ها و لبنانی‌ها هستند که قصد دارند تخم مرغ و مهمترین چیز خود را که همان سرزمین فلسطین است، از دست خوک‌ها که همان اسرائیلی‌ها باشند آزاد کنند و البته اینجا تعیین مصداق تخم‌مرغ باز هم مساله‌ساز می‌شود..!،  تا نظر شما خوانندگان عزیز چه باشد؟

پیشنهاد ویژه: اگر هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اید و از یک گوشی آندروید برخوردارید و یا آیفون دارید، توصیه می‌کنیم، تجربه شیرین این بازی را از دست ندهید..!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3849 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1389/09/03 تعداد مشاهده: 1385
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر
نظرات بینندگان

احمد از قم 1390/12/16 09:10
کلیپ واقعا فوق العاده ای بود ومن از آن لذت بردم.امیدوارم هر چیزی مربوط به پرندگان خشمگین میشه توسایت شما بشه پیداش کرد که من عاشق و دیوانه ی این بازیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!