کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 751012428 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 318001 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مدل‌های جدید لپ‌تاپ به سرعت وارد بازار می‌شوند

در بازار لپ‌تاپ برندهاي مختلفي وجود دارند كه هر كدام بسته به سياست‌هاي خاص كارخانه توليدكننده در برهه‌هاي مختلف زماني، مدل‌هاي جديد را جايگزين مدل‌هاي قديمي كرده و به اين ترتيب در صدد ادامه حيات در اين بازار پر تنوع هستند.

بر اساس اعلام كارشناسان بازار، روند عرضه مدل‌هاي جديد لپ‌تاپ بين برندهاي مختلف بر اساس سياست‌هاي خاص آن شركت متفاوت است، ولي به طور متوسط توليدكنندگان لپ‌تاپ كه يك كالاي پر مخاطب است هر سه ماه يك بار تغييراتي در مدل‌هاي توليدي ايجاد مي‌كنند. اما اين تغييرات هم متفاوت است و نمي‌توان گفت، هر نوع تغيير در قابليت‌هاي لپ‌تاپ به معني عرضه مدل جديد به بازار است.


از تغييرات اسمي تا تغييرات واقعي
بر اساس اعلام كارشناسان و نمايندگي‌هاي فروش برندهاي مختلف لپ‌تاپ، امروزه با توجه به شگردهايي كه شركت‌هاي مادر براي جلب توجه مصرف‌كنندگان و افزايش تنوع محصولات خود به كار مي‌گيرند، نمي‌توان گفت همه نمونه‌هايي كه عنوان جديد را در بازار يدك مي‌كشند واقعا جديد هستند.چرا كه برخي از توليدكنندگان يا حتي فروشندگان با دستكاري در قابليت‌هاي دستگاه مانند رم، هاردديسك و... آن دستگاه را به عنوان مدل جديد در بازار معرفي مي‌كنند. به همين علت است كه برخي از برندها در فاصله‌هاي زماني كوتاه (يك تا دو ماه) ادعا مي‌كنند مدل‌هاي جديدي به سبد محصولاتشان اضافه شده است. برخي از شركت‌ها نيز تنها به تغييرات ظاهري دستگاه بسنده مي‌كنند و با ايجاد طرح يا حكاكي روي لپ‌تاپ، آن را در سري جديدي قرار داده و به بازار معرفي مي‌كنند.اما در اين بين دسته‌اي ديگر از توليدات هستند كه نه تنها از لحاظ ظاهري ،بلكه به طور كلي با قابليت‌هاي جديدتري به بازار عرضه شده‌اند. لپ‌تاپ‌هاي اين سري معمولا به پردازنده‌هاي جديد و تكنولوژي‌هاي نوين مجهزند. بر اساس اعلام كارشناسان، برندهايي كه تغييرات اساسي در قابليت‌هاي دستگاه ايجاد مي‌كنند و به عبارتي مدل‌هاي جديد حقيقي را به سبد محصولات‌شان اضافه مي‌كنند معمولا هر سه تا شش ماه مدل‌هاي جديد را به بازار عرضه مي‌كنند كه البته روند عرضه مدل‌هاي جديد در مورد برخي از برندها مانند اپل هر يك‌سال يك بار است.


پيشتازان عرضه مدل‌هاي جديد در بازار

MSI ،LENOVO ، SONY و پس از آنهاACER از برندهايي هستند كه در بازار بيشتر از ساير برندها شاهد عرضه مدل‌هاي جديد از آنها هستيم. بر اساس اعلام شركت ماتريس، نمايندگي فروش لپ‌تاپ‌هاي MSI، اين برند هر ماه در مدل‌هاي خود تغيير ايجاد مي‌كند و مي‌توان ادعا كرد سرعت ارائه مدل‌هاي جديد توسط اين برند بيش از ساير برندها است.به گفته عبداللهي، مدير روابط عمومي اين شركت، تنوع مدل‌هاي اين برند را در هيچ برند ديگري نمي‌توان مشاهده كرد. به طوري‌كه MSI هر يك ماه يك‌بار محصولاتي با قابليت‌هاي جديدتر و هر سه ماه محصولاتي با ويژگي‌هاي ظاهري جديد تر به بازار عرضه مي‌كند. اين درحالي‌ است كه برخي از فعالان بازار معتقدند، تغييراتي كه شركت MSI در مدل‌هاي مختلف لپ‌تاپ‌هايش ايجاد مي‌كند تنها به تغييرات جزئي رم و هاردديسك و در پاره‌اي موارد پردازنده مي‌شود و بيشتر مانور اين شركت روي ظاهر و عرضه لپ‌تاپ‌هاي زيبا به بازار است.

كارشناس بازاريابي شركت سازگار ارقام، يكي از نمايندگي‌هاي فروش لپ‌تاپ‌هاي سه برند Lenovo ،acer و asus نيز در اين رابطه مي‌گويد، Lenovo طي يك سال اخير تمركز زيادي روي لپ‌تاپ‌هاي سري
think pad و idea pad داشته است و به طور ميانگين هر سه ماه يك‌بار مدلي جديد به بازار ارائه مي‌كند. به گفته وي، تغييرات در مدل‌هاي جديد لپ‌تاپ‌هاي اين برند و به ويژه اين دو سري بيشتر روي پردازنده و چيپ ست و بدنه و سايز دستگاه است تا قابليت‌هايي مانند ظرفيت حافظه و ... .
بر اساس اعلام آيين پرست، در زمينه لپ تاپ هاي برند acer نيز تنوع مدل‌ها بالا است و اين تغييرات را معمولا هر سه ماه يك بار مي‌توان مشاهده كرد. به گفته وي، طي مدت اخير ايسر روي عرضه مدل‌هاي جديد نت بوك تمركز زيادي كرده است و هر از چند گاهي مي‌توان شاهد عرضه نمونه‌هاي جديدي از محصولات اين برند در بازار باشيم.


در زمينه لپ‌تاپ‌هاي برند سوني كه اكثر فعالان بازار معتقدند به دليل بازي‌هاي زيادي كه توليدكنندگان و حتي فروشندگان در قابليت‌هاي اين لپ‌تاپ‌ها مي‌كنند هر ماه شاهد عرضه مدل‌هاي جديد از اين برند در بازار هستيم. اما يكي از عرضه‌كنندگان لپ‌تاپ‌هاي اين برند در بازار مي‌گويد، سوني معمولا هر فصل محصولات جديدي به بازار عرضه مي‌كند و به عبارتي روال عرضه مدل‌هاي جديد در لپ‌تاپ‌هاي سوني يك روند فصلي است. پس مي‌توان گفت سوني هر سه ماه يك بار به عرضه محصولات جديد به بازار مي‌پردازد، اما ممكن است گاه به دليل تاخير در تهيه قطعات توليدي، عرضه محصولات جديد با وقفه هاي 10 تا 20 روزه همراه باشد. وي كه مانند كارشناسان ديگر معتقد است تعويض قابليت‌هاي دستگاه به معني عرضه مدل جديد به بازار نيست، گفت، يكي از شرايط فروش موفق اين است كه توليدكننده هميشه حرفي براي گفتن داشته باشد و به اين منظور بايد هميشه مدل‌هاي جديدي در چنته داشته باشد، ولي عرضه مدل جديد ساده نيست و بايد طراحان و... روي يك مدل جديد مدت‌ها كار كنند، به همين دليل برخي از شركت‌ها به تغييرات جزئي بسنده مي‌كنند، ولي سوني معمولا در هر فصل محصولاتي جديد به بازار عرضه مي‌كند.



عسگري، يكي از مسوولان شركت نقش كه در زمينه برندهاي مختلفي فعاليت مي‌كند نيز گفت، در بين برندهاي مختلف، سوني بيشتر از ساير برندها به ارائه مدل‌هاي جديد به بازار مي‌پردازد و روند عرضه مدل‌هاي جديد توسط اين برند معمولا يك ماه يك بار است. البته فعالان بازار معتقدند لپ‌تاپ‌هاي سوني كه براي خاورميانه توليد مي‌شوند و توسط يك نمايندگي معتبر به بازار عرضه شده‌اند با لپ‌تاپ‌هايي كه با گارانتي‌هاي مختلف به بازار عرضه مي‌شوند، متفاوت است و تغيير در مدل‌هاي لپ‌تاپ‌هايي كه با گارانتي‌هاي مختلف به فروش مي‌رسند، بيشتر است.
بهنامي، يكي از كارشناسان بازار هم با بيان اين مطلب كه معمولا روال عرضه مدل‌هاي جديد لپ‌تاپ به بازار سه ماه يك بار است، گفت، برخي از برندها مانند اپل هر يك‌سال يكبار مدل جديد به بازار عرضه مي‌كند، ولي ساير برندها مانند اچ پي، سوني و ... با سرعت بيشتري مدل‌هاي جديد را راهي بازار مي‌كنند.



برندهاي لاك پشت سوار

به غير از اپل كه اكثر فعالان
بازار به عرضه كند مدل‌هاي جديد آن به بازار اشاره مي‌كنند، برند ديگري در بازار است كه عنوان پر تنوع‌ترين برند را در بازار لپ تاپ يدك مي‌كشد، ولي از نظر عرضه مدل‌هاي جديد كندتر از ساير برندها حركت مي‌كند.
فعالان بازار معتقدند برند دل به اين دليل كه روي توليد لپ‌تاپ‌هاي ارزان قيمت تمركز كرده است توجه چنداني به توليد مدل‌هاي جديد با قابليت‌هاي بالا ندارد و به همين دليل است كه شاهد روند كند عرضه نمونه‌هاي جديد در اين برند هستيم.

اما به گفته اميدي، مدير فروش شركت زيگورات، يكي از عرضه كنندگان لپ‌تاپ‌هاي اين برند در بازار داخلي، نمي‌توان گفت روند عرضه مدل‌هاي جديد در لپ‌تاپ‌هاي dell كند است، بلكه به دليل حجم بالاي توليد مدل‌هاي سابق كه در بازار با استقبال مواجه هستند تمركز براي مدتي روي مدل‌هاي جديد كم شده است.

به گفته وي، از طرفي برندهاي ديگر با تغيير قطعه اي مانند پردازنده يا رم كلا سري دستگاه را عوض مي‌كنند، ولي dell چنين سياستي ندارد و معمولا هر هشت ماه يكبار مدل‌هاي جديد را به بازار عرضه مي‌كند.

وي افزود: دل طي مدت اخير روي توليد مدل‌هاي با قابليت با قيمت مناسب تمركز كرده است كه به زودي شاهد عرضه اين مدل‌ها به بازار خواهيم بود.



تازه واردهاي بازار لپ تاپ
از خانواده سوني لپ‌تاپ‌هاي سري EA36-EB36-EB37 با گارانتي شركت ايران رهجو و مدل‌هاي W212،Y216 و EE25 با گارانتي‌هاي مختلفي مانند نقش، ستاره درخشان و... به تازگي به بازار عرضه شده‌اند. از خانواده IBM LENOVO هم لپ‌تاپ‌هاي سري T510-T410S و T400S كه به صفحه لمسي مجهزند جزو تازه واردها هستند.

لپ‌تاپ‌هاي سري Z نيز از سري IDEA PADجزو تازه واردهاي بازار هستند كه مدل‌هاي Z560 , Z360 از مدل‌هاي تازه وارد اين برند هستند.

از خانواده ACER نيز سري 4741 و 4820 و همچنين نت‌بوك‌هاي D260 اASPIRE ONE از لپ‌تاپ‌هاي تازه وارد هستند.

سري N , X نيز از لپ‌تاپ‌هاي تازه وارد برند ايسوس در بازار داخلي است.
مدل‌هاي 375،374،MC516 و MC373 نيز از لپ‌تاپ‌هاي تازه وارد اپل هستند كه به بازار داخلي عرضه شده اند.
البته اپل طي يك ماه اخير جديدترين مدل‌هاي مك بوك اير خود را با عنوان MAC BOOK AIR 503 و MAC BOOK AIR 504 و همچنين MACBOOK AIR 5059 را به بازار عرضه كرده است. از خانواده Dell هم مدل‌هاي جديد لپ‌تاپ‌هاي سري XPS كه با كارت گرافيك دو گيگابايتي و اسپيكرهاي GBL مجهزند به تازگي وارد بازار شده اند.

لپ‌تاپ 14 اينچ جديد اين خانواده هم از سري INSPIRON كه 4030 نام دارد حدود يك ماه است وارد بازار شده است. و اما از خانواده اچ پي، لپ‌تاپ‌هاي سري
DV6-31 ،DV6-32 و C52 از مدل‌هاي تازه وارد بازار هستند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 3857 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: آي‌تي ايران تاریخ خبر: 1389/09/06 تعداد مشاهده: 1523
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر